خبرگزاری کار ایران

مدیر پژوهشی دانشگاه حکیم سبزواری خبر داد:

ارتقاء ۹ پله‌ای جایگاه دانشگاه حکیم سبزواری در جدیدترین رتبه‌بندی پایگاه علوم جهان اسلام

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۳۳۲

مدیر پژوهشی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: در رتبه‌بندی جدید دانشگاه‌های کشور که اخیرا از سوی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام اعلام شده است، جایگاه دانشگاه حکیم سبزواری با ۹ پله صعود از رتبه ۴۲ در سال گذشته به رتبه ۳۳ ارتقا یافته است.

به گزارش ایلنا از سبزوار، حمیدرضا اویسی در این خصوص افزود: بر این اساس دانشگاه حکیم سبزواری در این رتبه بندی و در بین دانشگاه های کشور از بازه ۵۰-۴۱ در سال ۹۷-۹۶ به بازه ۴۰-۳۱ در سال ۹۸- ۹۷ ارتقا یافته و بالاتر از بسیاری از دانشگاه های مرکز استان قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: رتبه‌ بندی دانشگاه ‌های کشور هر ساله از طرف ISC و بر اساس معیارها و شاخص‌ های پنج‌گانه پژوهشی، آموزشی، وجهه بین‌ المللی، تسهیلات و امکانات و فعالیت‌ های اجتماعی و اقتصادی انجام می گیرد.

مدیر پژوهشی دانشگاه حکیم سبزواری، دستیابی به این موفقیت و رشد شتاب ‌دار دانشگاه در زمینه‌ های وجهه بین المللی، علمی، پژوهشی و آموزشی را مرهون تلاش بی‌وقفه اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارمندان برشمرد و اظهار امیدواری کرد شاهد ارتقای بیش از پیش دانشگاه حکیم سبزواری در تمامی حوزه ها باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز