خبرگزاری کار ایران

هاشمی به ایلنا خبر داد:

تولید دستگاه ضدعفونی کننده دست با قیمت کمتر از مشابه خارجی در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۳۲۲

یک شرکت دانش بنیان در استان خراسان رضوی موفق به تولید دستگاه ضدعفونی کننده دست با قیمتی بسیار کمتر از نمونه های مشابه خارجی و کیفیت بالا شده است.

هاشمی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در مشهد گفت: این شرکت دانش بنیان از سال ۱۳۸۹ در زمینه سیستم های هوشمند کنترل تردد مبتنی بر هوش مصنوعی در حال فعالیت بوده و در حال حاضر تجهیزات و سامانه های هوشمند مختلفی را طراحی و تولید می کند.

هاشمی افزود: با پیدایش و شیوع ویروس کرونا و تبدیل آن به یک چالش بزرگ تصمیم گرفتیم تا با طرح عنوان  شعار "من مراقبم"  مشارکتی در زمینه پیشگیری این ویروس داشته باشیم .که به لطف خداوند حاصل تلاش کارشناسان شرکت تولید دستگاهی با نام دستگاه ضدعفونی کننده دست پاشا بوده است.

مدیرعامل هوش کاوان فراپرداز توس افزود: این دستگاه قابلیت های ویژه ای را در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد داد، از جمله ویژگی های اصلی این دستگاه استفاده از سنسور سطح شناور است که قابلیت هشدار اتمام محلول را دارد که تقریبا تنها دستگاهی است که این قابلیت را دارد.

وی گفت: استفاده از حجم مخزن با ظرفیت چهار لیتر و امکان پاشش بیش از پنج هزار بار و طراحی زیبا و مقاوم دستگاه از جمله ویژگی هایی است که در این دستگاه دیده شده است، به لحاظ قیمتی نیز دستگاه ما توجه به امکانات و در مقایسه با نمونه های داخلی و خارجی قیمت مناسبی را دارد.

هاشمی در خصوص مزیت های این دستگاه گفت: سرعت موتور و استفاده از چشم الکترونیکی مناسب نیز از جمله مواردی است که در این دستگاه مد نظر قرار گرفته شده و کلیه عملیات ساخت و تولید دستگاه با سرمایه گذاری خود شرکت تولید انجام گرفته است.

هاشمی افزود: در بحث مجوزها ما مجوز تولید صنعتی داریم که از وزارت صنعت و معدن اخذ شده است و همچنین مجوز نظام صنفی رایانه ای و مجوز دانش بنیان را داریم که بواسطه ان به عنوان یک تولید کننده صنعتی و شرکت دانش بنیان شناخته شده ایم.

وی در پایان گفت: امیدواریم که با حمایت بخش‌های دولتی و خصوصی در بکارگیری این محصول بعنوان یک کالای با کیفیت ایرانی به ادامه این مسیر در رفع نیازهای ایران عزیزمان دلگرم تر شویم و مشتریان می توانند با مراجعه به سایت شرکت Hooshkavan.com نسبت به سفارش دستگاه ضدعفونی کننده دست اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز