خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار مرکزی؛

بهره برداری از پروژه های عمرانی محلات

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۲۹۴

همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار مرکزی تعدادی از پروژه های عمرانی شهرستان محلات به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در سومین روز از هفته دولت و با حضور استاندار مرکزی چندین پروژه عمرانی در شهرستان محلات به بهره برداری رسید.

ابن پروژه ها به شرح زیر است:

- اجرای پروژه آسفالت معابر روستای خورهه با 5000 متر مربع زیرسازی و و 14 هزار و 700 متر مربع آسفالت ریزی به بهره برداری رسیده است. برای بهره برداری از این پروژه 2 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که این میزان اعتبار از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

-بهره برداری از اقامتگاه بوم گردی روستای خورزن در زمینی به مساحت 440 مترمربع و زیربنای 180 مترمربع احداث شده و به بهره برداری رسیده است که دارای 2 سوییت مستقل مشتمل بر 5 اتاق و با ظرفیت پذیرش 20 نفر است. برای احداث و بهره برداری از این اقامتگاه بوم گردی 300 میلیون تومان اعتبار هزینه شده که از این میزان اعتبار 150 میلیون تومان آن از محل تسهیلات صندوق کارآفرینی امید و 150 میلیون تومان آن نیز از محل سرمایه گذاری های بخش خصوصی تامین شده است. با بهره برداری از این اقامتگاه بوم گردی برای 3 نفر به صورت مستقیم و برای 5 نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد شده است.

-هنرستان فنی و حرفه‌ای شهید مصطفی خمینی شهرستان محلات در زمینی به مساحت 4000 مترمربع و زیربنای 1355 مترمربع شامل 12 کلاس درس با کاربرد آموزشی احداث شده و به بهره‌برداری رسید. برای بهره‌برداری از این هنرستان 25 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که این میزان اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی تامین شده است. همچنین همزمان با بهره برداری از این پروژه، عملیات اجرایی احداث کارگاه های این هنرستان نیز آغاز و کلنگ آن به زمین زده شد. این کارگاه ها قرار است در فضایی به وسعت 2000 مترمربع و با اعتبار پیش بینی شده 60 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی احداث شود و به بهره برداری برسد.

-فاز اول بوستان شهرک امام رضا روستای باقر آباد از توابع شهر نیم ور شهرستان محلات به بهره برداری رسید. این بوستان در فضایی به وسعت 7000 متر مربع احداث شده و با اعتباری معادل 6 میلیارد و 800 میلیون ریال از محل منابع داخلی شهرداری نیم ور به بهره برداری رسیده است.

- زورخانه قمربنی هاشم شهر نیم در زمینی به مساحت 500 متر مربع و زیربنای 400 متر مربع احداث شد و به بهره برداری رسیده است و دارای ظرفیت پذیرش 50 نفر است. برای بهره برداری از این زورخانه 2 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که این میزان اعتبار از محل اهدای خیرین تامین شده است. با بهره برداری از این زورخانه برای 5 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز