خبرگزاری کار ایران

در غیاب معنادار مدیرکل ورزش و جوانان قزوین؛

تنها نامزد هیات فوتبال قزوین در استان البرز ابقا شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۱۴۸

با رای اعضای مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان قزوین، اعضا برای چهار سال دیگر به حسین باجیوند رای اعتماد دادند؛ این انتخابات در حالی برگزار شد که وی تنها نامزد این انتخابات بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجمع فوتبال هیات استان قزوین، صبح امروز به ریاست حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال در مجتمع فرهنگی و ورزشی استان البرز و برای نخستین بار در خارج از استان در حالی برگزار شد که عباس اعلایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مجمع حضور نداشت.

در این مجمع انتخاباتی از بیست عضو مجمع 19 عضو حضور داشتند که حسین باجیوند با کسب 19 رای برای 4 سال اینده به عنوان رئیس هیات فوتبال استان قزوین انتخاب شد.

 باجیوند منتخب مجمع هیات فوتبال قزوین در پایان این مجمع در پاسخ به سئوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه از فدراسیون فوتبال چه افرادی حضور داشتند، پاسخ داد: حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون و عبد الکریم طالقانی عضو هیات رئیسه و مسئول کمیته امور استان ها به عنوان افرادی بودند که از فدراسیون فوتبال در این مجمع حضور داشتند.

 گفتنی است؛ در روزهای گذشته عبدالکریم طالقانی، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در برنامه تلویزیونی نشاط استان قزوین و با به چالش کشیدن استاندار قزوین عنوان کرده بود که اگر این انتخابات در استان قزوین برگزار نشود؛ فدراسیون انتخابات را در استان دیگری برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز