خبرگزاری کار ایران

با سرمایه گذاری ۱۵۰میلیارد ریالی انجام شد؛

افتتاح ۹ پروژه گردشگری، صنعتی و تولیدی در منطقه آزاد انزلی با حضور استاندار گیلان

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۱۰۶

با حضور استاندار گیلان 9 پروژه گردشگری ، صنعتی و تولیدی در منطقه آزاد انزلی به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، در سومین روز از هفته دولت ، با حضور  ارسلان زارع در منطقه آزاد انزلی یک واحد صنعتی بسته بندی محصولات غذایی با سرمایه گذاری 150میلیارد ریالی در شهرک صنعتی شماره یک این منطقه افتتاح شد.

علاوه بر این پروژه 7 طرح دیگر از جمله واحد تولید کمپرسور ، خط تولید ماسک سه لایه پرستاری و طرح توسعه تولید فلزهای فرم دهی شده در شهرک صنعتی شماره 1 و واحد صنعتی برش و بسته بندی کاغذ  و واحد فرآوری و بسته بندی محصولات کشاورزی در شهرک شماره 2 منطقه آزاد انزلی و همچنین سه باب انبار سرپوشیده در مجتمع بندری کاسپین به بهره برداری رسید که میزان سرمایه گذاری آنها افزون بر  433 میلیارد ریال است.

افتتاح واحد بومگردی در روستای گلشن منطقه آزاد انزلی با زیر بنای 930 مترمربع و میزان  سرمایه گذاری 60 میلیارد ریال از دیگر پروژه هایی بود که با حضور استاندار گیلان به بهره برداری رسید.

‌‌‌با بهره برداری از پروژه های امروز در منطقه آزاد انزلی زمینه اشتغال 270 نفر به صورت مستقیم فراهم شده است.

در هفته دولت سال جاری یک هزار و ۴۴ پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۳۸۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد. این میزان اعتبار نسبت به سال قبل ۵۵ درصد رشد دارد.

از مجموع اعتبارات پروژه‌های هفته دولت امسال یک هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان نیز مربوط به بخش خصوصی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز