خبرگزاری کار ایران

فتحی مطرح کرد:

اشتغالزایی ۷۷ هزار نفری بخش تعاون در آذربایجان شرقی/ کمترین میزان تنش کارگری و واحد مشکل دار را در کشور داریم

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۰۳۶

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با اشاره به اشتغالزایی ۷۷ هزار نفری بخش تعاون، گفت: با همکاری دستگاه های همکار، با وجود تحریم ها کمترین میزان تنش کارگری و واحد مشکل دار را در کشور داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز،حسین فتحی در جمع خبرنگاران با اشاره به حمایت این اداره کل از بخش تعاون به عنوان رکن چهارم اقتصاد، خاطرنشان کرد: ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از جمعیت چهار میلیون نفری آذربایجان شرقی عضو تعاونی ها هستند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: سرمایه بخش تعاون آذربایجان شرقی ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است.
وی با اشاره به وجود چهار هزار و ۲۰۰ تعاونی فعال در استان، گفت: صادرات تعاونی‌های استان تاکنون ۹۹ میلیون دلار بوده است.

فتحی با بیان اینکه حدود ۷۵ درصد جمعیت آذربایجان شرقی عضو تعاونی ها هستند، اظهار کرد: حوزه فعالیت این اداره، کل فرابخشی و مسایل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است و ما به دنبال ارزش آفرینی در تمام بخش ها هستیم.

سرپرست اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با اشاره به اشتغالزایی ۷۷ هزار نفری بخش تعاون، گفت: با همکاری دستگاه های همکار، با وجود تحریم ها کمترین میزان تنش کارگری و واحد مشکل دار را در کشور داریم.

فتحی با تاکید بر ضرورت تغییر نگرش نسبت به کار و آموزش های کاربردی در حوزه کار، یادآوری کرد: آینده کار دچار تغییرات اساسی است و نیاز به بازنگری و بازتعریف نیروی کار و اشتغال می باشد.

وی از امضای تفاهم نامه با صتدوق کارآفرینی امید در راستای بهبود فضای کسب و کار خبر داد و گفت: پرداخت تسهیلات برای ۲۰۰ طرح اشتغالزایی در دستور کار قرار گفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز