خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین مطرح کرد:

رونق اشتغال در روستاها از رویکردهای اساسی دولت است

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۰۲۹

استاندار قزوین گفت: توسعه اقتصادی و رونق اشتغال در روستاها از رویکردهای اساسی دولت یازدهم و دوازدهم بوده است.

به گزارش ایلنا، هدایت الله جمالی‌پور روز سه‌شنبه در آئین کلنگ زنی و آغاز اجرای اولین طرح پردیس تولیدی روستایی کشور در روستای شاهین تپه بخش دشتابی شهرستان بوئین زهرا افزود: امکانات زیرساختی زیادی در روستاها فراهم آمده است؛ اما در کنار آن باید برای اشتغالزایی روستاییان برنامه و تدارک داشت که ایجاد طرح پردیس های رویستایی در همین راستاست.

استاندار قزوین با بیان اینکه دولت از طرح های اشتغالزایی روستایی حمایت می کند، افزود: تسهیلاتی که به این بخش ارایه می‌شود با نرخ سود ۴تا۸ درصد است که نشان از توجه ویژه دولت به اشتغالزایی در این مناطق دارد.

جمالی پور با بیان در گذشته روستاها بیشتر محصولات مورد نیاز شهرها را تهیه می کردند که این رویه متاسفانه امروز برعکس شده است،خاطرنشان کرد: نقش مولد روستاها در حوزه تولید باید احیا شود و پردیس های تولیدی روستایی می توانند به تحقق این مهم کمک کنند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت را گرامیداشت و گفت: باعث افتخار و سربلندی مردم قزوین است که شهیدرجایی فرزندی از این سرزمین است.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: شهید رجایی بهترین نمونه الگوی مدیریتی در کشور به شمار می رود و ما باید رهرو راه این شهید برجسته انقلاب اسلامی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز