خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان خبر داد:

پرداخت ۱۷ میلیارد تومان تسهیلات کرونا به فعالان فرهنگ و رسانه قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۰۱۰

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام وام کرونا در سامانه اینترنتی کارا، گفت: تاکنون ۱۷ میلیارد تومان تسهیلات به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه قزوین پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد حسین اسماعیلی با اشاره به پرداخت تسهیلات حمایتی دولت به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا، افزود: مهلت ثبت‌نام جهت دریافت تسهیلات کرونا برای صاحبان کسب و کارها در رسته‌های مشمول تمدید شده است.

وی اظهار داشت: واحدهای کارگاهی رسمی و دارای کارکنان بیمه شده تا ۱۵ شهریور و شاغلان و فعالان فرهنگی و هنری بدون کد کارگاهی بیمه تا پایان شهریورماه جاری مهلت دارند در سامانه کارا به نشانی  https://kara.mcls.gov.ir ثبت‌نام کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین با دعوت از همه مشمولان حوزه فرهنگ و هنر استان برای ثبت‌نام در این سامانه و تکمیل اطلاعات، اعلام کرد: تاکنون،  ۹۷۷ فقره پرونده برای هزار و ۸۷۰ نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه قزوین در سامانه کارا تشکیل شده است.

اسماعیلی تسهیلات درخواستی اصحاب فرهنگ و هنر استان در این سامانه را بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: تاکنون بیش از ۱۷ میلیارد تومان تسهیلات به این متقاضیان پرداخت شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: این تسهیلات به جهت جبران خسارت‌های وارده به کسب و کارهای این بخش ناشی از محدودیت‌ها و بیکاری‌های تحمیلی مستمر از کرونا است و از متقاضیان درخواست می‌شود هرچه زودتر نسبت به ثبت‌نام در سامانه اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز