خبرگزاری کار ایران

خانپور مطرح کرد:

سالانه ۴۰۰ میلیارد ریال برای تقویت زیرساخت شهرک‌های صنعتی قزوین اختصاص می یابد

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۰۰۰

از ابتدای دولت یازدهم و دوازدهم تاکنون سالانه به شکل میانگین حدود ۴۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات دولتی برای توسعه زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین و کمک تقویت سرمایه گذاری هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین با اعلام این خبر افزود: حجم اعتباراتی که امسال برای تقویت و توسعه زیرساخت ها در شهرک ها و نواحی صنعتی استان اختصاص پیدا می کند نسبت به سالهای گذشته افزایش چشم گیری پیدا کرده است به طوری که در سال جهش تولید هزار میلیارد ریال در این حوزه هزینه خواهد شد.

حمیدرضا خانپور اظهار داشت: با ایجاد زیرساخت های لازم از قبیل احداث معابر و راه ها، آسفالت کشی و جدول گذاری، ایجاد پست های برق و شبکه روشنایی، ساخت تصفیه خانه فاضلاب، انتقال آب، ایجاد خطوط مخابراتی و فضای سبز  بستر لازم برای جذب سرمایه گذار در شهرک ها و نواحی صنعتی فراهم می شود.

این مسئول در ادامه از گاز رسانی به فاز جدید شهرک صنعتی کاسپین با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به عنوان یکی از مهم ترین طرح های زیرساختی و عمرانی شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین یاد کرد که طی روزهای آینده به مناسبت گرامیداشت هفته دولت مورد بهره برداری قرار می گیرد. 

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین از تصفیه خانه دوم شهرک صنعتی لیا به عنوان یکی دیگر از طرح های مهم عمرانی این شرکت نام برد و گفت: این طرح نیز مراحل پایانی احداث خود را پشت سرمی گذارد و امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به اجرای پست ۶۳ کیلوولت با اعتبار ۴۳ میلیارد ریالی در شهرک صنعتی خرمدشت که عملیات آن از اواخر سال گذشته آغاز شد، افزود: این طرح نیز از پروژه های بزرگ شرکت شهرک های صنعتی است و با تکمیل و بهره برداری از آن، مشکل کمبود برق برای سرمایه گذاران در این شهرک مرتفع خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه خرمدشت به لحاظ مساحت اراضی در نظرگرفته شده برای جذب سرمایه گذار بزرگترین شهرک صنعتی استان قزوین به شمار می رود، افزود: با تامین زیرساخت های مورد نیاز در این شهرک از جمله برق، راه جذب سرمایه گذاران بیشتر در آن هموار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز