خبرگزاری کار ایران

تقی زاده خبر داد:

افتتاح ورزشگاه چمن طبیعی شهرستان اردستان/ بهره برداری از ۱۷۵ پروژه ورزشی در کشور

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۹۷۱

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت ورزش و جوانان در سفر به اردستان گفت: ۱۷۵ پروژه حوزه ورزشی کشور در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، جمشید تقی‌زاده در حاشیه مراسم افتتاح ورزشگاه چمن طبیعی شهرستان اردستان اظهار کرد: یکی از مهمترین اتفاقاتی که در کشور انجام خواهد شد در حوزه ورزش دو مجموعه‌ ی فرهنگی و ورزشی پرسپولیس و استقلال است که ظرف یک ماه آینده به بخش خصوصی  واگذاری می شود و انشالله  وارد بازار سرمایه خواهد شد و به بورس ارائه می شود.

وی افزود: بخش لایحه نظام جامع باشگاهداری که در حال انجام است و به زودی از مجلس به دولت ارائه می‌شود، یکی از طرح های بزرگی است که در آینده اتفاق خواهد افتاد و بخش خصوصی نقش ویژه ای را در نظام ورزش ایفا خواهد کرد.

تقی زاده تصریح کرد: لایحه شرح وظایف وزارت ورزش و جوانان در کمیسیون فرهنگی بررسی شده و به شورای نگهبان رفته است و در هفته‌های آینده در صحن مجلس ارائه می‌شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت ورزش و جوانان ضمن اشاره به افتتاح ۱۷۵ پروژه در کشور در هفته دولت خاطرنشان کرد: در ۹۲ ماه گذشته افتتاح ۲۲ هزار و۵۰۰ مکان ورزشی دولتی و خصوصی را داشتیم و این رقم جای افتخار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز