خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش باران در 4 استان کشور/ مواج شدن خلیج فارس و دریای عمان/ اردبیل و اهواز خنک ترین و گرمترین شهرهای کشور

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۸۷۹

کارشناس سازمان هواشناسی آخرین وضعیت جوی و آب و هوایی استان های کشور را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، کبری رفیعی گفت: در سه روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در مناطقی از استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان و جنوب فارس شاهد بارش باران خواهد بود که با رعد و برق و به باد شدید همراه است.

وی ادامه داد: همین شرایط جوی را امروز در خراسان جنوبی و در روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه انتظار داریم که در استان یزد شاهد باشیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: امروز در استان‌های ساحلی خرز بارش‌ها ادامه خواهد داشت و همچنین در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی در ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران، رعد و برق و وزش شدید باد موقتی پیش‌بینی شده است.

رفیعی خاطرنشان کرد: از روز چهارشنبه تا روز جمعه دمای هوا در استان‌های نوار شمالی کشور به ویژه در استان‌های ساحلی دریای خزر افزایش پیدا می‌کند.

این کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: بخش‌های مرکزی و شرقی خلیج فارس طی امروز و فردا مواج بوده و دریای عمان هم در پنج روز آینده از چنین شرایطی را خواهد داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: از نظر شرایط جوی گاهی با افزایش باد در تهران روبه‌رو هستیم که در بعداظهر با افزایش ابر همراه خواهد بود.

رفیعی تصریح کرد: تهران امروز با حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد و فردا با حداقل دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در پایان خاطرنشان کرد: خنک‌ترین استان کشور اردبیل با دمای ۴ درجه سانتگیراد و گرمترین استان اهواز با ۴۳ درجه سانتیگراد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز