خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت خبر داد:

برگزاری یادواره شهید محمود قلی‌پور و ۱۹۸ شهید عملیات کربلای ۲ در شبکه باران

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۸۷۱

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از برگزاری یادواره شهید حاج محمود قلی پور و ۱۹۸ شهید عملیات کربلای ۲ در شبکه باران خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، سیداکبر قاسمی در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهید حاج محمود قلی‌پور و ۱۹۸ شهید عملیات کربلای ۲ اظهارکرد: تمامی جوامع بشری ارزش‌هایی دارند که فرهنگ آن جامعه محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت همزمان با تاریخ ایران شکل گرفت و جز ارزش‌های غنی این مرز و بوم است گفت: حفاظت و حراست از خون شهدا وظیفه خطیری است که اکنون برعهده ماست.

وی از برگزاری یادواره شهید حاج محمود قلی پور و ۱۹۸ شهید عملیات کربلای ۲ به صورت مجازی خبر داد و افزود: این یادواره دوشنبه(۱۰ شهریور) ساعت ۱۸ عصر به صورت زنده از شبکه باران پخش می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت تصریح کرد: با برگزاری چنین یادواره‌هایی یاد و خاطره شهدا همواره زنده مانده و ارزش‌ها و اهداف شهدا به نسل جدید انتقال خواهد یافت.

قاسمی با بیان اینکه شهدا با مکتب عاشورایی خود از جان و مال‌شان گذشتند تا امنیت را برای جامعه به ارمغان آوردند، خاطرنشان کرد: اکنون وظیفه ماست که در حفظ و حراست ارزش‌ها و در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به آیندگان بکوشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز