خبرگزاری کار ایران

استاندار سمنان مطرح کرد:

افتتاح ۵۳۸ طرح عمرانی و اقتصادی استان در هفته دولت ۹۹

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۷۷۷

استاندار سمنان گفت: ۵۳۸ طرح عمرانی و اقتصادی استان سمنان با ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت ۹۹ به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش ایلنا سمنان، علیرضا آشناگر در دومین روز از گرامیداشت هفته دولت در آیین‌ افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح های عمرانی و اقتصادی شهرستان گرمسار افزود: هفته دولت فرصتی است تا دستاوردهای مسئولان برای مردم شریف استان گزارش شود.

وی خاطر نشان کرد: امسال افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های اقتصادی و عمرانی تحت تاثیر محرم حسینی و شیوع کرونا ویروس قرار گرفت و به دلیل آنکه امسال توفیق سفر به شهرستان های استان را نداشتم، عذرخواهی می کنم.

آشناگر ادامه داد: باوجود تلاش های دولت، مردم نقش غیرقابل انکاری در افول و مقابله با کرونا ویروس دارند و به دلیل گسترش این ویروس امسال به صورت ویدئو کنفرانس آیین هفته دولت در استان برگزار می شود.

استاندار سمنان تصریح کرد: با گسترش دولت الکترونک و پیشرفت فناوری تلاش شود آیین های افتتاح و کلنگ زنی به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شود.

آشناگر تصریح کرد: امسال ۵۳۸ طرح عمرانی و اقتصادی با ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می رسد و همچنین عملیات اجرایی ۹۳ طرح ۷۳۹ میلیارد تومان آغاز می شود.

وی گفت: طرح‌های عمرانی خوبی امسال در شهرستان گرمسار افتتاح شد که امیدواریم این طرح ها در ارتقاء توسعه استان و منطقه کند‌.

آشناگر اضافه کرد: این میزان از طرح های عمرانی و اقتصادی تنها طرح های قابل افتتاح و کلنگ زنی استان سمنان نیست و طرح های خوب دیگری هم وجود دارد که در ایام دیگر از این طرح‌ها رونمایی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: مسیر توسعه استان سمنان با وجود فشارهای اقتصادی ادامه دارد.

استاندار سمنان گفت: دولت به توسعه استان اهتمام دارد و باید تلاش شود از کارآمدی دولت و عملکرد دولتمردان در شهرستان ها دفاع شود.

وی گفت: در ایام‌ محرم به رعایت دستورالعمل‌های دقت نظر شود و سلامت عزاداران حسینی حفظ شود و فرمانداران و مسئولان به رعایت نکات بهداشتی توجه داشته باشند.

آشناگر خاطر نشان کرد: وحدت و همدلی از الزام های توسعه کشور است و تمامی مسئولان با یکپارچگی خود را خدمتگزار مردم بدانند.

استاندار سمنان اضافه کرد: تمامی مسئولان در بخش های مختلف نظام با یکپارچگی تمرکز خود را به خدمت مردم‌ معطوف کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز