خبرگزاری کار ایران

استاندار سمنان مطرح کرد:

آرادان به قطب تولید محصولات کشاورزی گلخانه‌ای در استان سمنان تبدیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۷۷۵

استاندار سمنان گفت: آرادان با اجرای طرح‌های کاربردی و با استقبال فعالان اقتصادی در آینده نزدیک به قطب تولید محصولات کشاورزی گلخانه‌های تبدیل می‌شود.

به گزارش ایلنا سمنان، علیرضا آشناگر روز دوشنبه در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های اقتصادی و عمرانی شهرستان آرادان به مناسبت دومین روز از گرامیداشت هفته دولت افزود: آرادان ظرفیت خوبی در بخش کشاورزی، معدن و دامداری دارد و این شهرستان با ادامه تولید و بهره برداری به قطب کشت گلخانه ای در استان سمنان تبدیل می‌شود.

وی ادامه داد: کشت گلخانه ای به عنوان صنعت پاک، برای رونق کسب و کار و توسعه استان بسیار تاثیر گذار است.

استاندار سمنان تصریح کرد: کشت گلخانه‌ای به عنوان اولویت اصلی استان سمنان مورد توجه بوده و تمایل سرمایه گذران برای راه اندازی گلخانه در غرب استان قابل توجه است.

آشناگر افزود: از عملکرد مسئولان شهرستان آرادان رضایت دارم و امیدواریم انگیزه دولتمردان تا پایان دولت تدبیر و امید برای خدمت به مردم ادامه یابد.

وی خاطر نشان کرد: باوجود محدودیت های مالی و فشار اقتصادی، دولت برای خدمات رسانی به مردم در تلاش است و طرح های عمرانی و اقتصادی خوبی در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

استاندار گفت : اولویت در برگزاری مراسم ها به ویژه آیین هفته دولت، رعایت دستورالعمل های بهداشتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز