خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

کارهای بزرگی شبیه معجزه در استان انجام شده است/ توجه به جزایر و مکران نوید بخش آینده‌ای خوب برای استان است/نگاه توسعه متوازن در استان وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۷۶۰

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: با وجود شرایط تحریمی کشور و کرونا ، کارهای بزرگی شبیه معجزه در استان انجام شده است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در دیدار استاندار هرمزگان  ومسوولان  استان به مناسبت آغاز هفته دولت، اظهار کرد: با وجود سختی‌ها کار و فعالیت دولت متوقف نشده و خدمات دهی به مردم ادامه دارد.

وی ادامه داد: مسوولان تلاش‌های خود را به اطلاع مردم برسانند تا آنان از خدماتی که نظام اسلامی می‌دهد آگاهی یابند، زیرا چنانچه مردم از خدمات انجام شده توسط دولت و نظام اسلامی بی‌خبر باشند نا اُمید می‌شوند.

امام جمعه بندرعباس اضافه کرد: از سوی دیگر دشمنان تمام ظرفیت رسانه ای و تبلیغاتی خود را به صورت هماهنگ برای بکار گرفته‌اند تا نظام اسلامی را ناکارآمد نشان دهند.

وی افزود: رسانه‌ها مسوولیت و ماموریت مضاعفی در این خصوص دارند و همه باید پای کار آمده تا خدمات دولت به اطلاع مردم رسانده شود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان خاطر نشان کرد: این استان دارای ظرفیت فراوانی است و چنانچه روند فعالیت‌ها با شتاب بیشتری استمرار یابد در آینده تحول جدی در استان رخ می‌دهد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده تأکید کرد: نگاه توسعه متوازن در استان وجود دارد و همه مناطق از بشاگرد، کوشااحمدی تا جاهای دیگر قابل مشاهده است و در آینده با توجه بیشتری که به بخش مکران در شرق استان خواهد شد زمینه فعالیت‌های اقتصادی بیشتر و مناسب تری برای مردم فراهم می‌شود.

وی یاد آور شد: توجه به جزایر و مکران نوید بخش آینده‌ای خوب برای استان است و امید می‌رود این تلاشهای مسوولان زودتر به نتیجه مطلوب برسد لذا از مسایل حاشیه‌ای که حاصلی جز اتلاف وقت و انرژی ندارد پرهیز شود و در استان چنین مسایلی کمتر دیده می‌شود.

فعالان بخش خصوصی افسران جنگ اقتصادی‌اند

نماینده ولی فقیه در هرمزگان بیان کرد: بخش خصوصی با سرمایه‌گذاری بیشتر به کمک دولت آید تا خلاء های موجود پر شود،یکی از وظایف مسوولان، اداره های دولتی و غیر دولتی و سازمان های نظارتی حمایت از بخش خصوصی به عنوان افسران جنگ اقتصادی است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: بخش خصوصی را از خود بیگانه نمی‌دانیم و بلکه فعالان این بخش جزو مردم و از سرمایه های جامعه هستند، انجام تخلف در کنار کارهای بزرگ امری عادی است اما باید تلاش کرد تخلف ها به کمترین میزان ممکن برسد و با متخلفان برخورد شود.

استاندار هرمزگان در ابتدای این دیدار گزارشی از اقدام‌ها و فعالیت های دولت از سال ۹۲ تا کنون داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز