خبرگزاری کار ایران

امروز صورت گرفت؛

افتتاح طرح‌های شهرداری قزوین با حضور معاون رئیس جمهوری

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۷۳۶

آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های شهرداری قزوین در بوستان ملی باراجین روز دوشنبه با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، در این مراسم سه طرح شهرداری قزوین شامل استخر آبی، سه دره از هفت دره سافاری پارک قزوین و زمین چمن به بهره برداری رسیدند.

معاون رئیس جمهوری در این مراسم گفت: شتاب توسعه برای استان مستعد قزوین فراهم شده است که باید دید معمول چه مولفه‌های است.

نوبخت افزود: حضور استاندار قزوین، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و شکل گیری یک وحدت و مفاهمه در استان از جمله این دلایل بوده که شتاب توسعه استان را تسریع کرده است.

وی گفت: خدا را شکر می‌کنیم که در هر بار سفر به قزوین، استان را در عرصه پیشرفت جلوتر مشاهده کرده ایم و باید از مسوولان در این زمینه قدردانی کنیم.

این مسئول افزود: ما برای مشارکت در توسعه استان اعلام آمادگی می‌کنیم تا از نظر بودجه‌ای پشتیبانی کرده و زمینه را برای توسعه و پیشرفت قزوین آماده تر و مهیاتر کنیم.

نوبخت درخصوص ظرفیت‌های بوستان باراجین، افزود: قزوین محل گذر استان‌های مختلف است و چنین محلی می تواند خاطره ای خوبی برای مسافران داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز