خبرگزاری کار ایران

دلبستگی معاون رئیس جمهور به بیسکوییت مادر در شرکت ویتانا

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۷۳۲

محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری روز دوشنبه در مراسم افتتاح فاز دو گروه صنعتی ویتانا در شهرک صنعتی قزوین؛ از نوستالژی کودکی‌اش با ویتانا سخن گفت و افزود: این دل‌بستگی برای نسل من از کودکی وجود دارد؛ دل بستگی دیگر من، تعهد به انجام وعده‌های مسوولین برای افتتاح پروژه‌های صنعتی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین،  معاون رئیس جمهوری از خوش‌قولی ویتانا در افتتاح فاز جدید این شرکت تقدیر کرد و افزود : این گروه صنعتی اعتباری در رونق تولید یافته و در سال جهش تولید انتظار داریم که زودتر شاهد افتتاح فاز سوم این گروه صنعتی باشیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد که طبق فرموده رهبری در سال جهش تولید از هیچ حمایتی به تولید کشور، فروگذار نخواهند کرد.

استاندار قزوین نیز در این مراسم گفت: همکاری و هماهنگی بسیار خوبی در استان قزوین برای حمایت از تولید و صنعت وجود دارد و برنامه ریزی‌های لازم در این زمینه صورت گرفته است.

هدایت الله جمالی پور گفت: امیدواریم در سال جهش تولید با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات صنایع استان اقدام کرده و شاهد اشتغالزایی و رونق اقتصادی در استان و کشور باشیم.

مدیر عامل شرکت ویتانا نیز در این مراسم گفت: این شرکت از سال ۱۳۲۲ فعالیت خود را در کشور آغاز کرده است و هم اینک در زمینه تولید ویفر، شکلات و غذای کودک مشغول فعالیت دارد.

علی نیکوکار گفت: هم اینک در این شرکت یک هزار و ۲۰۰ کارگر مشغول به فعالیت هستند و با اجرای طرح توسعه شرکت قطعا برای اشتغالزایی و ایجاد رونق اقتصادی در استان گام برداشته خواهد شد.

معاون رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه در ادامه کلنگ احداث فاز سوم مجموعه ویتانا را نیز به زمین زد.

فاز نخست کارخانه ویتانا سال گذشته با سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی توسط نوبخت معاون رییس جمهوری به بهره برداری رسیده بود.

فاز دوم این شرکت نیز با هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سرکایه گذاریی برای ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی کرده است‌.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز