خبرگزاری کار ایران

واحد تولیدی پارکت و پروفیل در قزوین افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۷۲۴

برنامه سفر یک روزه رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به قزوین، افتتاح واحد تولیدی شرکت «ای جی تی» بود که با جذب سرمایه گذار خارجی محقق شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، شرکت ای جی تی در زمینه تولید انواع پارکت و پروفیل با ۴۰ میلیون یور سرمایه گذاری در شهرک صنعتی کاسپین قزوین برای ۱۵۰ نفر در مرحله نخست اشتغالزایی کرده است.

محمدباقر نوبخت روز دوشنبه در مراسم افتتاح واحد تولیدی شرکت ترک AGT در قزوین، ضمن استقبال از همکاری صنعتی ایران و ترکیه، حضور مسئولان ملی در این مراکز را اطلاع از وضعیت موجود و مشکلات و موانعی پیش رو، عنوان کرد و افزود: در سفر قبل درباره مشکلات مالیاتی اطلاع یافتم و خوشحالم که امروز آن موانع رفع شده و انشالله موانع گمرکی اعلام شده در این سفر را نیز پس از بازگشت به تهران رفع خواهم کرد.

وی یادآورشد: امیدوارم در سال جهش تولید؛ شاهد افتتاح دیگر فازهای این شرکت باشیم.

جینگوز مدیرعامل این شرکت تولیدی ترکیه‌ای نیز با اشاره به اینکه از سال ٩٧ از سوی ترکیه در شهرک صنعتی کاسپین قزوین آغاز بکار کرده‌ان د؛ افزود: فاز اول این شرکت که تولید MDF را بر عهده دارد؛ در حال حاضر ١۵٠ پرسنل دارد که تنها ۵ نفر آنها ترکیه ای و مابقی ایرانی هستند.

وی با ابراز خرسندی از همکاری دو کشور ایران و ترکیه ، یادآورشد: سرمایه گذاری‌های بین‌المللی کشورها را به هم نزدیک می‌کند.

هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین نیز در این مراسم از حمایت‌های نوبخت تقدیر کرد و گزارشی از سرمایه‌گذاری‌های خارجی در شهرک صنعتی کاسپین ارایه نمود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز