خبرگزاری کار ایران

امروز صورت گرفت؛

فاز دوم یک شرکت تولیدی در قزوین با حضور معاون رئیس جمهوری افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۷۱۹

فاز دوم یک کارخانه در زمینه تولید انواع بیسکویت و شیرخشک روز دوشنبه با حضور محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، در آیین افتتاح این واحد تولیدی که همزمان با سومین روز از هفته دولت انجام شد، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان حضور داشتند.

فاز نخست کارخانه ویتانا سال گذشته با سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی توسط نوبخت معاون رییس جمهوری به بهره برداری رسیده بود.

فاز دوم این شرکت نیز با هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سرکایه گذاریی برای ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی کرده است‌.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در این مراسم گفت: شرکت ویتانا از خاطرات خوش کودکی بسیاری از مردم است و بسیار متشکر هستیم که وعده شرکت گروه صنعتی ویتانا برای افتتاح فاز دوم عملیاتی شده است.

نوبخت گفت: این گروه صنعتی اعتباری برای کارکنان خود طی ده‌ها سال فعالیت فراهم کرده و به وعده خود در توسعه و مشارکت در رونق اقتصادی وفادار بوده است.

وی گفت: در سال جهش تولید انتظار داریم فعالیت خود را با شتاب بیشتری ادامه دهند تا در آینده نزدیکتری شاهد افتتاح فاز سوم از این گروه صنعتی باشیم.

نوبخت ادامه داد: ما برای مجموعه کارگزاران دولت و نمایندگان استان در مجلس تعهد قایل هستیم که پشتیبانی قانونی از این فعالیت‌ها داشته باشند.

این مسئول افزود: از بانک های عامل هم درخواست داریم بر همکاری مجدانه خود در سال جهش تولید بیفزایند تا این موانع پیش روی تولید برداشته شود.

وی گفت: در سال جهش تولید برای هر نوع حمایت در راستای اجرایی شدن ابلاغیه رهبری مضایقه نخواهیم کرد و تمام تلاش خود را در این زمینه به کار خواهیم گرفت.

استاندار قزوین نیز در این مراسم گفت: همکاری و هماهنگی بسیار خوبی در استان قزوین برای حمایت از تولید و صنعت وجود دارد و برنامه ریزی‌های لازم در این زمینه صورت گرفته است.

هدایت الله جمالی پور گفت: امیدواریم در سال جهش تولید با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات صنایع استان اقدام کرده و شاهد اشتغالزایی و رونق اقتصادی در استان و کشور باشیم.

مدیر عامل شرکت ویتانا نیز در این مراسم گفت: این شرکت از سال ۱۳۲۲ فعالیت خود را در کشور آغاز کرده است و هم اینک در زمینه تولید ویفر، شکلات و غذای کودک مشغول فعالیت دارد.

علی نیکوکار گفت: هم اینک در این شرکت یک هزار و ۲۰۰ کارگر مشغول به فعالیت هستند و با اجرای طرح توسعه شرکت قطعا برای اشتغالزایی و ایجاد رونق اقتصادی در استان گام برداشته خواهد شد.

معاون رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه در ادامه کلنگ احداث فاز سوم مجموعه ویتانا را نیز به زمین زد.

افتتاح چند واحد تولیدی و طرح هفت دره پارک طبیعت، کلنک زنی ۲ هزار واحد مسکونی محرومان و حضور در جلسه شورای برنامه ریزی و اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه‌های معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه در سفر به استان قزوین است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز