خبرگزاری کار ایران

معاون رئیس جمهور خبر داد:

انجام سرمایه گذاری ۱۳۷۹ میلیارد تومانی در طرح های جهش تولید استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۷۱۷

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: طی موافقت نامه‌ای که با استاندار قزوین مبادله خواهد شد یک هزار و ۳۷۹ میلیارد تومان سرمایه گذاری برای طرح‌های جهش تولید در قزوین صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدباقر نوبخت روز دوشنبه در حاشیه افتتاح فاز دوم یک شرکت در زمینه تولید انواع شیرخشک،پودر قهوه و ... گفت: پیش بینی می‌کنیم بیش از پنج هزار فرصت شغلی از این محل در استان فراهم شود.

نوبخت گفت: همچنین پیش بینی می‌کنیم طی یکسال آینده بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد تومان افزایش تولید را از محل این سرمایه گذاری در استان داشته باشیم.

وی گفت: به جهت اینکه قزوین جاذب سرمایه گذاری به ویژه بخش خارجی بوده و ظرفیت شهرک صنعتی کاسپین پر شده است، هماهنگ کردیم ۳۰۰ هکتار زمین هدیه دولت به استان مستعد قزوین باشد.

نوبخت افزود: این ۳۰۰ هکتار صرفا برای واحدهای تولیدی است که با سرمایه گذاری خارجی در استان افتتاح می‌شوند که این یک اقدام برای شکوفایی استعدادهای این منطقه است.

در ادامه فاز دوم شرکت نستله با ۱۳ میلیون دلار سرمایه گذاری و اشتغال ۵۰ نفر افتتاح شد.

در این مراسم هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین، لطف الله سیاهکالی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک، روح الله عباسپور نماینده شهرستان بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسوولان حضور داشتند.

 معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه امروز برای افتتاح دو شرکت تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین، افتتاح هفت دره پارک طبیعت، کلنک زنی ۲ هزار واحد مسکونی محرومان و حضور در جلسه شورای برنامه ریزی و اقتصاد مقاومتی به استان قزوین سفر کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز