خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد:

آمادگی علوم پزشکی مشهد برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به خبرنگاران

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۶۳۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد آمادگی خود را برای انعقاد تفاهمنامه و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی اصحاب رسانه و نیز ارائه تسهیلات ویژه به خبرنگاران فعال استان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، دکتر سید محمد حسین بحرینی در دیدار با حسن گوهرپور سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، مجتبی محمودی مدیرخانه مطبوعات و عباس محمدیان رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی افزود: در راستای حمایت از اصحاب رسانه می‌توان با حذف هزینه فرانشیز، موضوعات ‌درمانی خبرنگاران فعال را پیگیری و انجام داد.

در این دیدار در خصوص ساز و کار اجرایی این تسهیلات، مقرر شد کارت ویژه‌ای برای ارائه تسهیلات و بهره‌مندی خبرنگاران از تمام خدمات تخصصی و فوق تخصصی تعدادی از درمانگاه‌های مشهد با همکاری روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد آماده و در اختیار ایشان قرار گیرد.

مخاطرات و شیوه‌های اطلاع‌رسانی بهینه در دوران کرونا، تشکیل هیئت اندیشه ورز رسانه‌ای حوزه بهداشت و درمان، معرفی برخی پزشکان حامی رسانه، آزمایش‌های ادواری (چکاپ) فصلی اصحاب رسانه از جمله موضوع‌های مطرح در این نشست صمیمانه بود.

در این دیدار مقرر شد تفاهمنامه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و بیمه سلامت به اصحاب رسانه خراسان رضوی مابین اداره کل روابط عمومی استاندار خراسان رضوی، خانه مطبوعات، بسیج رسانه و دانشگاه علوم پزشکی مشهد، سازمان نظام پرشکی مشهد، بیمه سلامت خراسان رضوی به مناسبت هفته دولت منعقد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز