خبرگزاری کار ایران

صبح امروز انجام شد؛

مراسم تشییع آیت الله علم الهدی در حرم رضوی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۵۸۹

مراسم تشییع آیت الله سیدجواد علم الهدی برادر نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، با توجه به حفظ اصول بهداشتی و نبود امکان اجرای مراسم تشییع، مراسم نماز بر پیکر مرحوم آیت‌الله سیدجواد علم‌الهدی برادر نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با حفظ دستورهای بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در صحن جامع رضوی انجام شد.

اقامه نماز بر پیکر مرحوم عبدالجواد علم الهدی توسط آیت الله مصطفی اشرفی شاهرودی قرائت شد و در ادامه پیکر مرحوم عبدالجواد علم الهدی در دارالزهد حرم مطهر رضوی آرام گرفت.

آیت‌الله سیدجواد علم الهدی، موسس و استاد عالی حوزه علمیه امام‌القائم(عج) تهران و از شاگردان مرحوم آیت‌الله بروجردی و حضرت امام خمینی(ره) بود.

آن مرحوم که برادر بزرگتر آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد است، عمر خود را در مسیر احیای علوم قرآن، سیره اهل بیت(ع) و تربیت طلاب صرف کرد.

آیت‌الله سیدجواد علم‌الهدی سی مرداد ماه در سن 90 سالگی در تهران درگذشت.

رئیس جمهوری و دیگر مقامات عالی کشور در پیام‌های جداگانه این ضایعه را به امام جمعه مشهد تسلیت گفتند. روسای قوای مجریه و مقننه در پیام‌های جداگانه رحلت آیت الله سیدعبدالجواد علم الهدی برادر نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی را تسلیت گفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز