خبرگزاری کار ایران

شهردار رشت عنوان کرد:

کم کاری در برخی مناطق را قبول دارم/ عده‌ای با بزرگنمایی مشکلات قصد ضربه زدن دارند/ فشار بر شهرداری هر لحظه بیشتر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۵۳۲

شهردار رشت تاکید کرد: در سال آخر فعالیت شورای پنجم هستیم و فشار بر شهردار و شهرداری هر لحظه بیشتر و بیشتر می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، شهردار رشت در نشست هماهنگی سازمان های این شهرداری بر هم افزایی نیروها و امکانات تاکید کرد و گفت: سازمان ها برای پیشرفت کارها باید هماهنگ تر عمل کنند.

ناصر حاج‌محمدی در این نشست تاکید کرد: در سال آخر فعالیت شورای پنجم هستیم و فشار بر شهردار و شهرداری هر لحظه بیشتر و بیشتر می شود. بنابراین ما باید برای هر سئوالی، پاسخ قانع کننده و منطقی داشته باشیم و نباید نسبت به مسائل و موضوعات مطرح شده بی تفاوت باشیم.

وی در ادامه گفت: بنده کم کاری در برخی مناطق را قبول دارم اما برخی با سوء استفاده از این مسائل و با بزرگنمایی آنها، قصد ضربه زدن دارند. یک نمونه از این مسائل، موضوع سیاهپوش کردن شهر به مناسبت ماه محرم است. با وجود اینکه شهرداری در این امر پیشگام بوده و من هم دستورش را از قبل داده بودم اما عده‌ای با فضاسازی برآنند تا موضوعات را طوری دیگر جلوه دهند.

شهردار رشت با بیان این پرسش که آیا کسی هست که خود را مدیون الطاف این بزرگمرد تاریخ بشریت نداند و به ایشان ادای احترام نکند، افزود: شهرداری رشت در این زمینه‌هزینه بسیاری کرده است. به عنوان نمونه سازمان آتش‌نشانی تمام ایستگاه‌های خود را سیاهپوش کرده است که جای تشکر دارد اما در مواردی هم هزینه‌هایی شده که قابل قبول نیست و بنده با جدیت هرگونه کم کاری در این زمینه را نمی پذیرم.

وی با اشاره به ارسال نامه برای همه معاونت ها، مدیریت‌ها، سازمان‌ها و مناطق در ارتباط با کم کاری و ترک فعل، گفت: ترک فعل علاوه بر اینکه ظلم به شهرداری است بلکه جرم نیز محسوب می‌شود و کسی که ترک فعل کند، متخلف محسوب می‌گردد. ما باید بدانیم هر فشاری که به شهردار و شهرداری وارد می‌شود باید با عمل درست خنثی شود.

وی در ادامه با بیان برخی اشکالات و نقیصه های موجود در بعضی از سازمان ها خاطر نشان کرد: سازمان های ما مصرفی و هزینه ای هستند نه تولیدی و از نظر نیروی انسانی هم سنگین هستند و از ماشین آلات آنها نیز به درستی استفاده نمی‌شود از این رو ضمن رفع این مشکلات، سازمان‌ها برای پیشرفت کارها باید هماهنگ‌تر عمل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز