خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه :

مانور بازگشایی مدارس در استان کرمانشاه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۲۶۷

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از برگزاری مانور بازگشایی مدارس در استان با رعایت نکات بهداشتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، مجید یزدان‌پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: تحت هر شرایطی مدارس از ۱۵ شهریور ماه بازگشایی می‌شود و براساس اعلام ستاد کرونا حضور دانش‌آموزان در مدارس (به سه شیوه سفید، زرد، قرمز) صورت می‌گیرد.

وی افزود: با تمهیدات اندیشیده شده برای هر سه شیوه آمادگی کامل را داریم و به همین منظور مانور بازگشایی مدارس تحت عنوان پروژه مهر قبل از ۱۵ شهریور و با رعایت کامل نکات بهداشتی صورت می‌گیرد.

یزدان‌پناه با اشاره به اقدامات انجام شده برای پروژه مهر سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در استان گفت: خوشبختانه شاهد کسب موفقیت‌هایی تا این پایه در سطح کشور بوده‌ایم که از آن‌ها می‌توان به کسب رتبه اول کشور با ثبت بیش از ۹۹ درصد مدارس در بحث کلاس‌بندی و رتبه دوم کشور در خصوص ثبت کتب درسی با بیش از ۹۵ درصد و نیز ثبت‌نام ۹۸/۸۳ درصد دانش‌آموزان نام برد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه بیان کرد: تمام توان خود را برای فراهم کردن شرایط مطلوب برای حضور بدون دغدغه دانش‌آموزان به‌کار می‌بندیم و بدین منظور تمامی مدارس ما برای چندمین بار ضدعفونی می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز