خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

بی‌مهری مدیرکل ورزش قزوین نسبت به هیات دو و میدانی/ امسال ریالی از اداره کل ورزش استان دریافتی نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۲۶۱

رئیس هیات دو و میدانی استان قزوین گفت: علیرغم اینکه مدتهاست مورد بی مهری ها قرار گرفته ایم ولی هیات دو و میدانی استان قزوین یکی از پرکارترین و مدال آورترین رشته های ورزشی قزوین در سطح کشور است.

میکائیل کاکاوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین گفت: اختصاص ورزشگاه 15 هزار نفری برای تمرین دوومیدانی کاران و تهیه امکانات تمرینی با کمک اداره کل ورزش و جوانان استان امکان پذیر است از همین رو به دنبال دیدار و گفت‌وگو با مدیرکل ورزش استان هستیم تا مشکلات این ورزش مادر و پایه را حل کنیم ولی با بی‌مهری مدیرکل ورزش استان نسبت به این رشته با مشکلات فراوانی مواجه هستیم.

رئیس هیات دو و میدانی استان قزوین با بیان اینکه امیدواریم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین برای تامین بودجه و رفع مشکلات نیم نگاهی به هیات دو و میدانی استان داشته باشد، گفت: بعداز شیوع کرونا و با تعطیلی اماکن ورزشی مثل استخرها، سالن ها یک توفیق اجباری پیش آمد تا علاقمندان بیشتری به ورزش دوومیدانی روی بیاورند؛ به طوری که در سال 98، آمار ورزشکاران دوومیدانی 170 نفر بود و اکنون تنها با گذشت 5 ماه از سال جدید این آمار به 280 نفر ورزشکار بیمه شده رسیده است؛ ولی با این وجود در سال 99 حتی یک ریال دریافتی از اداره کل ورزش استان قزوین نداشتیم و اکنون با مشکلاتی مالی مواجه هستیم.

کاکاوند با اشاره به گلایه های برخی از ورزشکاران دو و میدانی از نبود امکانات تمرینی، تصریح کرد: تهیه امکانات تمرینی اولیه برای ورزشکاران برعهده هیات دو و میدانی نیست؛ ولی با پیگیری این موضوع و با خرید امکانات تمرینی از سوی اداره کل ورزش در حال حاضر  وسائل این رشته در انبار ورزشگاه 15 هزار نفری است و فقط بخشی از این امکانات را در چند روز گذشته تحویل گرفتیم که پاسخگوی نیاز ورزشکاران نیست. اداره کل ورزش استان به دلایل نامعلومی از تحویل این امکانات تمرینی به هیات دو و میدانی خودداری می‌کند که تاحدودی این اقدام تعجب آور است.

وی در ادامه بیان داشت: اداره کل ورزش استان برای معاف شدن از مالیات اقدام به صدور مجوز برای تمامی هیات‌های ورزشی کرده است و علیرغم درخواست‌های مکرر برای هیات دوومیدانی تاکنون مجوزی برای این هیات صادر نشده و مجبور به پرداخت مالیات هستیم.

رئیس هیات دو و میدانی استان قزوین در خصوص مشکلات مالی و کمبود تجهیزات بیان داشت: دو و میدانی قزوین در حال حاضر تاوان برخی اتفاقات و خواسته های نامعقول را می دهد که در شرایط فعلی گفتن آنها را صلاح نمی‌دانم؛ اگر شرایط به همین گونه پیش برود و شاهد جفای اداره کل ورزش و جوانان استان به دو و میدانی قزوین باشیم مجبورم برخلاف میل باطنی حقایق را بازگو کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز