خبرگزاری کار ایران

استاندار سمنان مطرح کرد:

تداوم برنامه‌های توسعه‌ای دولت تدبیر و امید با وجود تحریم اقتصادی

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۲۴۳

استاندار سمنان گفت: برنامه‌های‌ توسعه‌ای دولت تدبیر و امید در استان سمنان‌ با وجود فشارهای اقتصادی و تحریم با قدرت ادامه دارد.

به گزارش ایلنا از سمنان، علیرضا آشناگر روز یکشنبه در آیین ویدئو کنفرانسی افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های اقتصادی، زیرساختی و عمرانی شهرستان سمنان با گرامیداشت هفته دولت و روز پزشک و داروساز و تسلیت به مناسب ایام محرم حسینی افزود: امسال به واسطه شیوع ویروس کرونا و اجرای برنامه‌های ماه محرم، برگزاری آیین هفته دولت با محدودیت هایی در استان برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: از مردم استان سمنان به دلیل آنکه که در هفته دولت امسال نمی‌توانیم در شهرستان‌ها حضور پیدا کنم، عذرخواهی می خواهم.

استاندار سمنان با بیان اینکه در هفته دولت امسال همه روزه در شهرستان‌های استان طرح های مختلف افتتاح و یا آیین عملیات اجرایی آن آغاز می شود، گفت: باوجود مشکلات اقتصادی دولت ، شیوع کرونا و تحریم اما دولت تدبیر و امید برنامه های توسعه ای خود را ر ها نکرده است.

آشناگر اضافه کرد: در هفته دولت امسال یک‌هزار و ۵۹۹ میلیارد تومان طرح های عمرانی، زیرساختی و اقتصادی استان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی تصریح کرد: امروز در محضر همکاران عزیزمان در فرمانداری سمنان هستیم که به صورت نمادین ۲ طرح عمرانی و اقتصادی افتتاح شد.

استاندار سمنان با بیان اینکه، امروز توفیق داشتیم در خدمت مسئولان شورای اداری شهرستان سمنان هم باشیم و در این‌ جمع تاکید می‌کنم استان سمنان در وضعیت هشدار شیوع کرونا ویروس قرار دارد و با تلاش دانشگاه های علوم‌پزشکی وضعیت استان در کنترل ویروس به ثبات رسیده است.

آشناگر خاطر نشان کرد: اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در دستگاه‌های اجرایی و دیگر بخش‌های اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی استان الزامی است.

آشناگر ادامه داد: در ایام‌ محرم باید تلاش شود که دستورالعمل های بهداشتی رعایت شود و مراسم‌ در فضای باز برگزار شود و دسته روی و مراسم‌هایی که خاص شهرستان های استان است، امسال برگزار نخواهد شد.

استاندار سمنان تاکید کرد: هیات‌های مذهبی همکاری های لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز