خبرگزاری کار ایران

سرپرست هیات فوتبال قزوین در گفت و با ایلنا:

اگر صرفا انتقاد بود هرگز شکایت نمی‌کردم/ ستاد کرونای استان تا پایان شهریور اجازه برگزاری مجمع را نمی‌دهد

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۲۳۰

سرپرست هیات فوتبال استان قزوین گفت: شکایت من از یک فعال رسانه‌ای و مربی فوتبال فقط به خاطر تهمت و افترا بوده است و اگر صرفا مسائل مطرح شده انتقاد بود، هرگز شکایت نمی‌کردم.

حسین باجیوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از قزوین در خصوص شکایت خود از صادق افشار فعال رسانه ای و پیشکسوت فوتبال که باعث احضار شدن وی به دادسرای قزوین شد، گفت: نقد منصفانه از نظر هر کسی قابل پذیرش است؛ اما وقتی بعضی‌ها انصاف را کنار می گذارند، فکر نمی‌کنم هیچ فردی این را بپذیرد و ضمن اینکه رعایت تقوا جزو وظایف اصحاب رسانه است؛ هرجا دوستان نقد کردند، بنده به نقدشان اعتراض نکرده ام و نقدهاست که در بعضی مواقع به پیشنهاد تبدیل می‌شود؛ موضوع شکایت هم انتقادهای ایشان نبوده؛ بلکه تهمت‌ها، نشر اکاذیب و اهانت‌هایی که در واقع به شخصیت‌حقیقی و حقوقی اینجانب شده، دلیل شکایتم بوده است.

سرپرست هیات فوتبال استان قزوین افزود: وظیفه خودم دانستم که این موضوع را از طریق قانونی پیگیری کنم؛ ضمن اینکه اگر این موضوع را قانونی پیگیری نکنم؛ این رویه عادی می‌شود که هر فردی درباره هر مسئولی صحبت خلاف واقع را مطرح کند.

وی ادامه داد: باید جلوی این بداخلاقی‌ها گرفته شود؛ چرا که در مرحله اول به ورزش استان صدمه وارد می‌شود.

باجیوند در خصوص حاشیه های برگزار نشدن مجمع هیات فوتبال استان گفت: طبق آئین نامه فدراسیون؛ اصلاً سرپرست نداریم و تا زمان برگزاری مجمع طبق اساسنامه ریاست هیات با بنده است.

سرپرست هیات فوتبال استان اظهار داشت: اساسنامه فدراسیون روند قانونی برگزاری انتخابات را مشخص کرده و فدارسیون به عنوان متولی اصلی کاملاً در جریان وضعیت هیات فوتبال قزوین قرار دارد و موضوع را به طور دقیق پیگیری می‌کند.

وی در خصوص اقدامات فدراسیون فوتبال برای برگزاری انتخابات ریاست هیات فوتبال استان قزوین گفت: به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا؛ ستاد مقابله با کرونا استان طی مصوبه ای اعلام کرد تا پایان شهریور ماه هیچ مجمعی نباید در قزوین برگزار شود و ما هم وظیفه داریم مصوبات ستاد را رعایت کنیم. با توجه به این شرایط فدراسیون اعلام کرد در صورتی که همچنان شرایط کرونا در استان اجازه برگزاری مجمع را ندهد؛ با رعایت پروتکل‌ها با آن شرایطی که خود فدراسیون تعیین می‌کند انتخابات را در استان دیگری برگزار خواهد کرد.

باجیوند در پایان گفت: پسندیده نیست که افرادی مرتکب بعضی از رفتارها بشوند و بعد در صفحه های مجازی به جای اینکه عذرخواهی کنند؛ مظلوم نمایی کنند؛ تشخیص توهین و نقد هم با مراجع قضایی است؛ انشاالله پس از رسیدگی به این شکایت ، نتیجه را اعلام می کنند و بهتر است دوستانی که مطالب را می خوانند به جای قضاوت کردن؛ منتظر باشند تا دستگاه قضا رای نهایی را اعلام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز