خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان فردیس خبر داد:

افتتاح ۲۵ پروژه در هفته دولت/ ایجاد اشتغال برای ۲۰۲ نفر

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۲۰۱

کاروان دولت به سرپرستی استاندار البرز و همراهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در نخستین روز از هفته دولت، پروژه های شهرستان فردیس را افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، با حضور عزیزاله شهبازی استاندار البرز، نورمحمد فردی معاون استانداری، حجت الاسلام ایمانی امام جمعه فردیس، ابوالفضل اینانلو فرماندار و اعضای مدیریت شهری فردیس امروز و در نخستین روز از هفته دولت، آیین افتتاح اجرای سامانه های نوین آبیاری ۱۱۷ هکتار اراضی کشاورزی شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس برگزار شد.

ابوالفضل اینانلو، فرماندار شهرستان فردیس در این مراسم، گفت: به مناسبت آغاز هفته دولت ۲۵ پروژه به بهره برداری می رسد که از این تعداد ۴ پروژه در بخش خصوصی و ۲۱ پروژه در بخش دولتی است.

فرماندار شهرستان فردیس افزود: این ۲۵ پروژه با اعتباری معادل ۱۶۰ میلیارد تومان، زمینه اشتغال ۲۰۲ نفر را در شهرستان فردیس فراهم کرده است. 

در ادامه این مراسم، سرای محله بوستان فردیس با حضور نورمحمد فردی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز و مسئولان شهرستانی افتتاح شد. 

مساحت سرای محله بوستان فردیس ۳۰۰ متر مربع در دو طبقه است. این سرای محله با اعتبار ۴۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی احداث شده است.

هدف از احداث این سرای محله انجام فعالیت‌های‌فرهنگی، اجتماعی، رفاهی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

در ادامه مراسم افتتاحیه امروز، کلنگ‌زنی لاین کندرو بلوار مپنا و افتتاح مجموعه بافندگی جم که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهرک صنعتی سیمین دشت احداث شد با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، افتتاح و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز