خبرگزاری کار ایران

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان خبر داد:

افزایش مبتلایان به کرونا در اردستان/ در تعطیلات محرم به اردستان سفر نکنید

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۱۵۹

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: شمار مبتلایان به کرونا در ماه جاری نسبت به ماه گذشته افزایش داشته است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حسن ذبیحی اظهار کرد: در طول هفته گذشته از تاریخ ۲۵ مرداد تا اول شهریور تعداد ۹ بیمار مشکوک به کووید19 در بیمارستان بستری و در طول همین زمان ۲۵ بیمار با معیار قطعی آزمایشگاهی در شهرستان شناسایی شده است.

وی افزود: در یک هفته گذشته ۴ بیمار مبتلا به ویروس کرونا فوت کرده‌اند.

ذبیحی گفت: با بررسی‌هایی که از بیماران مبتلا به کرونا انجام شده بیشتر بیماران سابقه تماس با افراد خارج شهرستان را داشتند. 

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان با اشاره به افزایش شمار مبتلایان به کرونا در ماه جاری نسبت به ماه گذشته، خاطرنشان کرد: بیش از ۸۰ درصد از مبتلایان به بیماری کرونا در شهرستان اردستان با افراد غیربومی و مسافر در ارتباط بودند.

ذبیحی با بیان اینکه شهرستان اردستان منطقه مسافر پذیر است و در ایام تعطیلات شمار زیادی به این شهرستان سفر می‌کنند، تصریح کرد: از مسافران، افراد غیر ساکن و افراد غیربومی درخواست می‌کنیم تا در ایام محرم به خصوص روزهای تاسوعا و عاشورا به اردستان سفر نکنند. 

در حال حاضر وضعیت شهرستان از نظر شیوع بیماری زرد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز