خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

رشد ۸۵ درصدی اعتبارات پروژه های هفته دولت/ ۲۵ پروژه در فردیس به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۱۰۴

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: در هفته دولت امسال به نسبت مدت مشابه سال قبل شاهد رشد ۸۵ درصدی اعتبارات پروژه ها بودیم چراکه این اعتبارات در سال ۹۸ حدود ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بوده و در سال ۹۹ به بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان رسید.

به گزارش ایلنا از البرز، عزیزاله شهبازی در حاشیه بهره برداری از پروژه های شهرستان فردیس که روز یکشنبه به مناسبت هفته دولت برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بویژه شهیدان رجایی و باهنر با بیان اینکه اولین پروژه ای که افتتاح شد در بخش اقتصادی و با ایجاد چندین اشتغال بود، افزود: در سال جهش تولید بهره برداری از چنین پروژه هایی با هدف اشتغالزایی و توسعه تولید بویژه در بخش کشاورزی بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: این پروژه به مساحت ۱۱۷ هکتار مجهز به سیستم های نوین آبیاری برای افزایش بهره وری از منابع آب و افزایش تولید کلزا و ذرت و گندم، است.

شهبازی گفت: امسال به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ۳۰۹ پروژه که ۶۳ مورد مربوط به بخش خصوصی که اعتبار آنها دو برابر بخش دولتی است و در بخش دولتی ۲۴۶ پروژه نیز مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی افزود: تعداد پروژه های استان بسیار زیاد بود ولی تاکید شد که پروژه های آماده بهره برداری در دستور برنامه باشد.

استاندار البرز اضافه کرد: ۲۵ پروژه‌ فردیس نیز با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان در بخش های دولتی و خصوصی و در حوزه های مختلف افتتاح شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز