خبرگزاری کار ایران

امروز انجام شد؛

بازدید فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین از نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک کاسپین

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۰۸۷

فرمانده نیروی انتظامی قزوین گفت: امنیت زیرساخت هر گونه فعالیت از جمله در بخش‌های اقتصادی و تولیدی است و تلاش ما این است تا با انجام کامل وظایف خود به تولیدکنندگان برای تحقق شعار سال کمک کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار مهدی حاجیان روز یکشنبه در بازدید از نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و متوسط استان قزوین در شهرک صنعتی کاسپین افزود: امسال از سوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید نام گذاری شده است و همه موظف هستیم تا در هرجایگاه به تحقق این شعار کمک کنیم.

وی با بیان اینکه امنیت بستر توسعه اقتصادی است،افزود: پلیس می کوشد تا با تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کمک به تولید ملی و جهش تولید کمک کند.

این مسئول انتظامی از قزوین به عنوان یکی از قطب های صنعت ایران نام برد و گفت: تلاش داریم تا در سال جهش تولید از نزدیک با صنعتگران دیدار کرده و در جریان مسایل و مشکلات آنها در حوزه های مرتبط با امنیت و مسایل انتظامی قرار بگیریم و بتوانیم به حل آنها کمک کنیم.

وی از صنعتگران به عنوان جهادگران خط مقدم جنگ اقتصادی با دشمنان یاد کرد و گفت: وظیفه خود می دانیم تا برای تحقق جهش تولید در کنار این افراد قرار داشته باشیم.

در پایان این بازدید تفاهم نامه همکاری بین نیروی انتظامی و شرکت شهرک های صنعتی قزوین در حوزه مسایل انتظامی و کمک به تامین امنیت شهرک ها و نواحی صنعتی استان منعقد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز