خبرگزاری کار ایران

فرماندار بردسکن به ایلنا خبر داد:

بهره برداری و کلنگ زنی از ۶۱ پروژه عمرانی خدماتی در بردسکن

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۰۶۱

فرماندار بردسکن گفت: همزمان با آغاز هفته دولت ۶۱ پروژه با اعتبار بیش از ۴۶ میلیارد تومان در شهرستان بردسکن افتتاح و کلنگ زنی می شود.

مجتبی شاکری در گفت و گو  با خبرنگار ایلنا در بردسکن گفت: پروژه های قابل افتتاح با اعتبار ۴۶ میلیارد و ۴۱ میلیون تومان است که پروژه های شهری قابل افتتاح ۲۶ پروژه با اعتبار ۲۰ میلیارد و ۳۸ میلیون تومان است که ۴۴ درصد اعتبارات به خود اختصاص می دهد.

وی افزود: پروژه های روستایی ۳۴ پروژه با اعتبار ۲۶ میلیارد و ۳ میلیون تومان که ۵۶ درصد اعتبارات را به خود اختصاص داده که در راستای توجه دولت به روستاها و توسعه متوازن است. 

شاکری با بیان اینکه یک پروژه در طول هفته دولت با اعتبار ۴ میلیارد تومان کلنگ زنی می شود، گفت: در سفر اخیر نوبخت به روستای سیف آباد قول احداث یک سالن ورزشی به جوانان روستا داده شد که امسال کلنگ آن به زمین زده می شود و هیچ پروژه‌ ای بدون اعتبار کلنگ زنی و افتتاح نخواهد شد.

وی بیشترین اعتبار هفته دولت و پروژه های قابل افتتاح را بنیاد مسکن با افتتاح ۲۵۰ واحد مسکن روستایی با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: شهرداری بردسکن و آموزش و پرورش نیز هر کدام ۹ میلیارد تومان بیشترین اعتبارات را به خود اختصاص داده اند.

وی گفت: کشور ما در شرایط سخت تحریم است و دشمن از تلاش خود جهت افزایش نارضایتی اجتماعی دریغ نمی کند و ما مدیران دستگاه های اجرایی و خدماتی در طول شبانه روز باید پاسخگوی جدی مطالبات برحق مردم باشیم.

وی گفت: بخشی از مسائل اقتصادی مردم با تدبیر، انسجام و همدلی همه ارکان نظام و حاکمیت همراه با مشارکت مردم برطرف خواهد شد.

فرماندار بردسکن طرح تحول نظام سلامت را یکی از طرح های موفق دانست و افزود: امروز فقط در ۲ روستای علی بیگ و کلاته جمعه از توابع بخش انابد بیش از ۲ میلیارد تومان فقط برای گازرسانی هزینه شده است.

شاکری ادامه داد: امسال اولویت ما در جلسه برنامه ریزی شهرستان و استان تکمیل پروژه های نیمه تمام است، بیش از ۴۰ میلیارد تومان از سیل سال گذشته تاکنون جهت ساخت منازل مسکونی آسیب دیده هزینه شده است و بیش از ۵۰۰ واحد مسکن محرومین در سفر نوبخت و استاندار خراسان رضوی که قول داده شد که تا به امروز بخشی از آن تحقق و در حال اقدام است.

شاکری  از افتتاح پروژه های هفته دولت به صورت تجمیعی خبر داد و افزود: در سال گذشته بیش از ۶ میلیارد تومان به کشاورزان خسارت دیده از سیل پرداخت شد.

فرماندار بردسکن روکش آسفالت را یکی از اقدامات خوب دولت به‌‌رغم محدودیت های اعتباری  برشمرد و بیان کرد: با اعتباری بیش از ۴ میلیارد تومان در یکسال اخیر با مطالبه گری از وزرات راه و شهرسازی و استان روکش آسفالت محور بردسکن به سبزوار، بردسکن به شفیع آباد و محور بجستان و در آینده نیز محور بردسکن به انابد که یکی از الزامات شهرستان است، اقدام می شود.

وی از اختصاص ۱۲ میلیارد تومان جهت دو بانده کردن 2 و نیم کیلومتر محور بردسکن به خلیل آباد توسط مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد و افزود: با توجه به تلفات زیاد در این محور و پرتردد بودن شهرستان امیدواریم فعالیت عمرانی آن  آغاز و تا شفیع آباد تکمیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز