خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار قوچان خبر داد:

پلمب چندین واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در قوچان

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۰۴۰

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری قوچان از پلمب چندین واحد صنفی از جمله رستوران و نانوایی به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد،عباس رضازاده مقدم در این باره افزود: با توجه به ‌ضرورت رعایت مسائل بهداشتی توسط شهروندان تیم نظارتی این ستاد متشکل از نمایندگان فرمانداری، شبکه بهداشت، دادستانی و نیروی انتظامی از هفته پیش به‌ صورت ویژه تشکیل ‌شده است.

وی با بیان اینکه تیم ویژه بازرسی و نظارت به‌ صورت ۲۴ ساعته و بدون اطلاع تمامی واحدها و ادارات دولتی و غیردولتی و صنفی و مراکز پرتردد را رصد می‌کند ادامه داد: بر اساس ابلاغ قانونی برخورد با مراکز متخلف و پلمب واحد متخلف به صورت آنی انجام می‌گیرد و این نظارت‌ها تا پاک شدن شهر از ویروس کرونا ادامه دارد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری قوچان با اشاره به توقیف یک دستگاه وانت دست‌فروشی پوشاک مستعمل به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی و ایجاد تجمع برای فروش گفت: طی یک هفته نظارت از واحدهای صنفی تاکنون یک رستوران بزرگ، یک واحد قصابی، ۲ نانوایی شهری، سه میوه‌ فروشی، یک واحد ساندویچ و فست فود، طباخی، آب‌نبات پزی و یک واحد آب‌میوه‌فروشی پلمب شده است.

وی افزود: تاکنون ۴۰ مورد بازدید از اماکن پرتردد از قبیل بانک‌ها انجام‌ شده که به مراکز متخلف تذکرات لازم داده ‌شده و بانک‌ها موظفند تا چهارم شهریور نسبت به رفع نواقص اقدام کنند، در غیر این صورت پلمب خواهند شد، با ادارات متخلف نیز به ‌صورت اداری برخورد خواهد شد.

رضازاده مقدم با اشاره به‌ قرار گرفتن در دهه اول محرم و برگزاری مراسم عزاداری برای حضرت امام حسین (ع) ادامه داد: با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا مساجد حق برگزاری مراسم در فضای بسته را ندارند و این مراسم باید در فضای باز و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز