خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

هوشیاری تیم حفاظت کنکور باعث دستگیری باند متخلف کنکور در خواف شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۹۹۴

مسئول تیم حفاظت کنکور شهرستان خواف گفت: هوشیاری تیم حفاظت کنکور باعث دستگیری باند متخلف آزمون سراسری در این شهرستان شد.

مصطفی غلامپور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خواف، در خصوص این اتفاق نادر در برگزاری آزمون سراسری گفت:با توجه به اینکه رشته تجربی بیشترین داوطلب را در شهرستان خواف دارد، رصد کاملی از وضعیت حوزه برگزاری آزمون سراسری داشته و متوجه موارد مشکوکی در محل سرویس های بهداشتی شدیم.

وی با تاکید بر حساسیت جامعه نسبت به امنیت این ماراتن علمی افزود: یک گروه ۴ نفره با شگردی خاص قصد داشتند در ابتدای شروع آزمون سراسری تجربی در حوزه آقایان دفترچه سئوالات را از محل برگزاری خارج کرده که با هوشیاری تیم حفاظتی کنکور شهرستان در این اقدام ناکام ماندند.

رئیس تیم حفاظتی کنکور خواف با تکذیب برخی اخبار در خصوص خرید و فروش سوالات کنکور در این شهرستان اظهار داشت: پس از اینکه در سکوت و آرامش حرکت این باند متخلف خنثی شد، با همکاری نیروهای انتظامی متهمان دستگیر شده و با دستور مقام قضایی بازداشت و تحت بازجویی قرار گرفتند.

غلامپور در پاسخ به این سئوال که وضعیت این حوزه برگزاری کنکور پس از این اقدام چگونه بود؛ گفت: اقدام تیم حفاظتی آزمون سراسری آنقدر سریع و در آرامش انجام شد که هیچ خللی در روند برگزاری کنکور ایجاد نشده و چون قصد این باند در خروج سئوالات از طریق سرویس های بهداشتی بود، حتی هیچ کدام از داوطلبان متوجه این اتفاق نشدند.

تحقیقات پلیس در این خصوص همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز