خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

استان نیازمند تولید روزانه ۳۰۰ هزار ماسک است

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۹۸۶

استاندار کرمانشاه در آیین بهره برداری از واحد تولیدی ماسک سه لایه شرکت ابزارسازان درمانگر گفت: استان نیازمند تولید روزانه ۳۰۰ هزار ماسک است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه همزمان با آغاز اولین روز از هفته دولت در آیین بهره برداری از واحد تولیدی ماسک سه لایه شرکت ابزارسازان درمانگر ، اظهار داشت: در اسفندماه سال گذشته دانشگاه علوم پزشکی با ارائه یک نقشه راه در مورد کنترل بحران کرونا، عنوان کرد، در استان نیازمند تولید روزانه ۳۰۰ هزار  ماسک هستیم.

وی افزود: با تلاش‌های بخش صنعت و کارآفرینان بخش خصوصی، طی این مدت واحدهای تولید ماسک متعددی راه اندازی شد و امروز به ظرفیت تولید روزانه ۲۶۰ هزار ماسک رسیده‌ایم.

استاندار کرمانشاه عنوان گرد: کارگاه تولید ماسک که امروز به بهره برداری رسید به تنهایی ۱۵۰‌ هزار ماسک در روز تولید می‌کند که یک ظرفیت بزرگ است. این کارگاه توسط دکتر سالکی مدیر تلاشگر این مجموعه راه‌اندازی شده است و کارکنان زحمت کش این مجموعه همچون پرستاران و کادر پزشکی در خط مقدم مقابله با کرونا هستند.

وی ادامه داد: کرونا یک ویروس ناشناخته است و در شرایط فعلی تنها ابزار کنترل آن رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک است.

وی کرد: خوشبختانه با بالارفتن ظرفیت های تولیدی نگران کمبود ماسک نیسیتم و مردم عزیز ما در ایام محرم حتما با ماسک در  آیین عزاداری آقا عبداله الحسین(ع) شرکت کنند.

در این مراسم که با حضور  دارابی؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، خط تولید ماسک سه لایه شرکت ابزار سازان درمانگر به مدیریت  سالکی رسما کار خود را آغاز کرد.

این واحد تولیدی روزانه با ظرفیت تولید ۱۵۰ هزار عدد ماسک سه لایه جراحی، با سرمایه گذاری ۱۴۰ میلیارد ریال و اشتغال ۱۵۰ نفر در شهرک صنعتی شهرستان کرمانشاه قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز