خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

افزایش ۱۲۶ درصدی ذخیره خون بند ناف

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۹۰۸

رئیس جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری از افزایش ۱۲۶ درصدی ذخیره خون بند ناف در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیروس رضایی گفت: در چهار ماه گذشته ذخیره خون بند ناف در استان افزایش ۱۲۶ درصدی را تجربه کرده است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های علمی و مزیت‌های درمانی سلول‌های بنیادی خون بندناف، افزود: با توجه به این که فرصت ذخیره سازی سلول بنیادی بندناف برای هر کودک فقط یک بار در طول زندگی و آن هم موقع تولد نوزاد است، به خانواده‌هایی که در آستانه تولد فرزندشان هستند توصیه می‌شود از این سرمایه ارزشمند برای سلامت خانواده خود در آینده استفاده کنند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان گفت: هم اکنون بیماری‌های خاص نظیر انواع سرطان‌های خون و مغز استخوان، نقص دستگاه ایمنی، انواع کم‌خونی‌ها و تالاسمی با استفاده از پیوند سلول‌های بنیادی خون بندناف قابل درمان و درمان بیماری‌های پارکینسون، دیابت، ام‌اس، سی‌پی و اوتیسم در مرحله تحقیقات است.

رضایی افزود: هزینه اولیه قرارداد حدود سه میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و پرداخت هزینه نگهداری سالانه ۱۶۰ هزار تومان است و امکان پرداخت هزینه اولیه در قالب تسهیلات و به صورت اقساط وجود دارد.

وی گفت: متقاضیان می‌توانند از خدمات مشاوره رایگان ۲۴ ساعته از طریق مشاوره حضوری و یا تماس با شماره‌های ۰۹۳۸۶۸۵۱۲۱۵ و ۰۳۸۳۲۲۵۳۳۱۵ استفاده و برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.rsct.ir یا صفحه اینستاگرام به نشانی @royan_shahrekord مراجعه کنند.

نمایندگی بانک سلول‌های بنیادی خون بندناف جهاددانشگاهی از اسفند ۱۳۹۳ در چهارمحال و بختیاری فعال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز