خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت ۳۰۹ پروژه دولتی و خصوصی در البرز افتتاح می شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۶۶۴

نماینده عالی دولت در استان البرز از افتتاح ۳۰۹ پروژه دولتی و خصوصی با اعتباری بیش از ۴ هزار و ۳۲۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایلنا، شهبازی با اعلام اینکه همزمان با هفته دولت ۳۰۹ پروژه دولتی و خصوصی در البرز افتتاح می شود ضمن گرامیداشت هفته دولت و تبریک به تمامی دولتمردان، افزود: امسال نیز به یمن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، برای امید آفرینی و تبیین و تشریح کارآمدی نظام، تعدادی پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: بر این اساس ۳۰۹ پروژه با اعتباری بیش از ۴ هزار و ۳۲۰ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای بالغ بر هزار و ۷۰۰ نفر در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

شهبازی گفت: در این هفته در کرج ۴۷ پروژه با اعتباری بیش از ۴۴۵ میلیارد تومان و اشتغال برای ۱۷۶ نفر، در فردیس ۲۵ پروژه با اعتباری حدود ۲۴۳ میلیارد تومان و اشتغال ۷۴ نفر و در اشتهارد ۵۵ پروژه با اعتباری حدود ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان و اشتغال برای  ۹۱۰ نفر افتتاح می شود.

وی افزود: همچنین در ساوجبلاغ ۸۲ پروژه با اعتباری حدود هزار و ۲۴ میلیارد تومان و اشتغال برای ۴۳۹ نفر، در نظرآباد ۶۲ پروژه با اعتباری حدود ۲۸۸ میلیارد تومان و اشتغال برای ۱۱۹ نفر و در طالقان ۳۶ پروژه با اعتباری حدود ۳۰ میلیارد تومان و اشتغال برای ۹ نفر به بهره برداری می رسد.

استاندار البرز گفت: در این راستا ۶۳ پروژه مربوط به بخش خصوصی و ۲۴۶ پروژه مربوط به بخش دولتی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز