خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

صدور پروانه فعالیت و اشتغال برای ۳۰۰ دستگاه وانت بار در بردسکن

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۶۳۷

مسئول سازمان حمل‌ونقل شهرداری بردسکن گفت: تاکنون 300 دستگاه وانت بار در سامانه سوخت ناوگان باری و مسافری ثبت نام و برای آنها پروانه فعالیت و اشتغال صادر شده است.

مهدی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: ثبت نام از وانت بارها همچنان ادامه دارد و وانت بارهای تک‌سوز که تمایل به دوگانه سوز کردن طرح رایگان نیز دارند، می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سازمان حمل و نقل شهرداری مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: یکی از موارد مهم در ثبت نام این طرح پرداخت کلیه عوارض وانت بارها است و کسی نمی‌تواند بدون پرداخت بدهی عوارض در این طرح ثبت نام کند.

مسئول سازمان حمل‌ونقل شهرداری بردسکن در خصوص فعالیت تاکسی تلفنی های سطح شهر گفت: فعالیت و اشتغال رانندگان تاکسی تلفنی ها منوط به اخذ پروانه بهره برداری است.

محمدی گفت: برابر قانون و  دستور دادستان شهرستان بردسکن رانندگان تاکسی تلفنی که در آژانس‌ها فعالیت دارند باید دارای پروانه فعالیت و اشتغال باشند.

وی در خصوص سرویس مدارس نیز گفت: رانندگانی که از طریق سامانه پیامکی سپند در سنوات گذشته ثبت نام کرده اند و تمایل به فعالیت در سال تحصیلی جدید نیز هستند از طریق کارگروه ماده 18 نیز به آنها اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز