خبرگزاری کار ایران

نمایندگان و ناظران شورا در کمیسیون‌ها و کمیته‌های شهرداری شیراز مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۶۲۸

یکصد و چهل و ششمین جلسه عادی شورای اسلامی شهر شیراز با معرفی و انتخاب نمایندگان و ناظران شورا در کمیسیون‌ها و کمیته‌های شهرداری برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، یکصد و چهل و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز که به صورت فوق العاده برگزار شد با انتخاب «سیدعبدالرزاق موسوی» به عنوان  نماینده شورا در کمیسیون‌های شهرداری کمیسیون ماده 38 آیین نامه معاملاتی شهرداری تهران تسری یافته به سایر کلان شهرها، برای سال چهارم دوره پنجم شورای اسلامی شهر شیراز آغاز شد.

انتخاب نمایندگان شورا در کمیسیون ماده 77 قانون شهرداری با معرفی و انتخاب «سیداحمدرضا دستغیب» و «سینا بنی زمانی» انجام گرفت.

«ابراهیم صبوری»، «قاسم مقیمی» و «سولماز دهقانی» به عنوان نمایندگان شورا در کمیسیون هم عرض ماده صد قانون شهرداری معرفی و برای یک سال فعالیت انتخاب شدند.

در هیئت ترک مناقصه و مزایده موضوع بند «و» ماده 84 قانون محاسبات عمومی کشور نیز «نوذر امامی» و «نواب قائدی» به عنوان نمایندگان شورا انتخاب شدند و همچنین انتخاب نمایندگان شورا در ستاد آبادگری باغات قصردشت شهرداری شیراز با انتخاب «سیداحمدرضا دستغیب» و «علی ناصری» همراه بود.

«سعید نظری» نماینده شورا در کمیسیون بند الف ماده 7 ضوابط اجرائی مربوط به چگونگی اجرای ماده یک لایحه قانون حفظ و گسترش فضای سبز شهرها با رای موافق اعضا انتخاب شد و نمایندگان شورا در کمیسیون بند 20 ماده 55 قانون شهرداری‌ها «سیدعبدالرزاق موسوی»، «احمد تنوری» و «لیلا دودمان» معرفی شدند.

عضو و ناظر شورا در هیأت انضباطی رسیدگی به تخلفات تاکسیرانان نیز در یک‌‌صد و چهل و ششمین جلسه عادی شورای اسلامی شهر شیراز بررسی و با کسب آراء لازم «محمدتقی تذروی» به عنوان نماینده شورا در این بخش معرفی شد.

انتخاب نماینده شورا در هیأت‌های حل اختلاف دادگستری با انتخاب «احمد تنوری» و «سیداحمدرضا دستغیب» همراه بود و «سولماز دهقانی» به عنوان نماینده شورا در کمیته اجرای زیباسازی تمامی واحدهای صنفی شیراز معرفی شد.

در این جلسه «احمد تنوری» به عنوان نماینده شورا درکمیته مبارزه با مواد مخدر و نیز کمیسیون کاهش آسیب های اجتماعی معرفی شد و «قاسم مقیمی»، «احمد تنوری»، «سینا بنی زمانی»، «ابراهیم صبوری» و «نواب قائدی» نیز به عنوان نمایندگان شورا در هیئـت‌های حل اختلاف مالیاتی انتخاب شدند.

در جلسات زیرگروه بهزیستی و امور اجتماعی «علی ناصری» برای سال چهارم دوره پنجم شورای اسلامی شهر شیراز با کسب آراء لازم  به عنوان نماینده شورا انتخاب شد.

انتخاب نماینده شورا در کمیته اجرائی تبصره 2 ماده 54 جهت تعیین ارزش اجاره با انتخاب «احمد تنوری» انجام شد و «نواب قائدی» نماینده شورا در کمیسیون ماده 64 قانون مالیات‌های مستقیم شد.

«سعید نظری» و «احمد تنوری» به عنوان نماینده شورا به منظور شرکت در هیأت‌های تجدیدنظر و بدوی حوزه نظام وظیفه عمومی شیراز انتخاب شدند تا یک سال آینده در این بخش فعالیت داشته باشند.

همچنین «ابراهیم صبوری»، «نواب قائدی» و «قاسم مقیمی» نمایندگان شورا برای عضویت در کمیته سفرهای خارجی معرفی و انتخاب شدند.

در این جلسه «احمد تنوری» بعنوان نماینده شورا جهت شرکت در کارگروه پدافند غیرعامل معرفی شد و «ابراهیم صبوری» نیز نماینده شورا برای شرکت در جلسات ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی از سوی اعضا معرفی شد.

«سعید نظری» عضو ناظر در کمیته راهبری آموزش کارکنان شهرداری، برای سال چهارم دوره پنجم شورای اسلامی شهر شیراز شد و «قاسم مقیمی» نیز بعنوان نماینده شورا در کمیته اجرایی سلامت جوانان معرفی شد.

ناظرین شورا در کمیسیون تأسیسات، اماکن و مشاغل مزاحم «علی ناصری» و «احمد تنوری» از سوی اعضا انتخاب شدند و «نوذر امامی» نیز نماینده منتخب شورا در کمیته فنی کمیسیون ماده 5 قانون شورای عالی شهرسازی و معماری معرفی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز