خبرگزاری کار ایران

در هفته دولت انجام می‌شود؛

بهره برداری و کلنگ زنی ۵۲ طرح در شهرستان البرز

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۶۲۳

فرماندار شهرستان البرز گفت: همزمان با هفته دولت ۵۲ طرح عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و خدماتی در این شهرستان با ۵۵۶ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد نصیری روز شنبه در حاشیه افتتاح چند طرح به مناسبت هفته دولت به خبرنگاران گفت: اگرچه دولت و مسئولان در تمامی ایام سال مشغول کار و خدمت هستند؛ اما هفته دولت به عنوان سنبل و نماد خدمت به مردم از جایگاه بسیار ارزشمندی برخوردار است.

وی با اشاره به برنامه‌های قابل اجرا در هفته دولت، اظهار داشت: افتتاح و بهره برداری از این طرح‌ها علاوه بر ایجاد اشتغال برای صدها نفر از متقاضیان جویای کار، کمک شایانی به تحقق شعار سال یعنی جهش تولید خواهد کرد.

نصیری اضافه کرد: به‌رغم وجود مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها ، دولت در حوزه اشتغال و اقتصاد اقدامات خوبی انجام داده که نتایج و ثمرات آن در هفته دولت و در ماه‌های بعدی نصیب مردم خواهد شد.

وی با اشاره به برخی طرح‌های این شهرستان، افزود: یادمان شهدای گمنام با ۳۷۰ میلیون تومان اعتبار و ۱۱ متر ارتفاع به بهره برداری رسید و پیاده رو سازی معابر شهری به متراژ ۱۷ هزار متر مربع در کلیه خیابان‌های اصلی شهر با یک و نیم میلیارد تومان اعتبار ظرف ۱۴ ماه اجرا شد.

 فرماندار شهرستان البرز اضافه کرد: همچنین روکش آسفالت معابر شهر به متراژ ۵۵ هزار متر مربع در کلیه معابر اصلی شهر با چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار طی ۲ ماه انجام شد و ایستگاه آتش نشانی شهر شریفیه به  مساحت ۴۵۰ متر مربع با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار طی ۱۶ ماه به بهره برداری رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز