خبرگزاری کار ایران

افتتاح و بهره برداری از 32طرح صنعتی ، معدن و تجاری در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۶۰۱

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از افتتاح و بهره برداری از 32طرح صنعتی، معدنی و تجاری در هفته دولت خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، خلیل قاسمی با اشاره به بهره برداری از 32پروژه صنعتی، معدنی و تجاری در هفته دولت، اظهار کرد: برای بهره برداری از این طرح‌ها بیش از 57 هزار و 60 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح‌ها برای 7 هزار و 922 نفر فرصت شغلی ایجاد می‌شود، گفت: بر اساس پیش بینی‌ها صورت گرفته انتظار می‌رود تا پایان امسال بسیاری از واحد صنعتی در استان هرمزگان به بهره برداری خواهد رسید و فعالیت خود را آغاز می نمایند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افزود: طرحهای مذکور در شهرستان های بندرعباس، میناب، بندرلنگه، رودان، پارسیان، جاسک، حاجی آباد و شهرستان سیریک در هفته دولت افتتاح به بهره برداری می رسند.

قاسمی ادامه داد: از 32 طرح قابل افتتاح و بهره برداری 6 طرح صنعتی، معدنی و تجاری جزو طرح‌های مهم و ملی است که با بهره‌برداری از این طرح‌ها، زمینه اشتغال 7هزار و 369 نفر در استان فراهم خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در پایان تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی واحدهای قابل افتتاح را بین 65 تا 100 درصد عنوان کرد و افزود: حجم سرمایه گذاری 6 طرح بزرگ و ملی 55 هزار و 540 میلیارد ریال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز