خبرگزاری کار ایران

شهردار اصفهان خبر داد:

ممنوعیت برپایی ایستگاه‌های صلواتی در محرم / کمک 500 میلیون تومانی به هیئات مذهبی برای خرید اقلام بهداشتی

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۴۴۱

شهردار اصفهان گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا امسال اجازه صدور مجوز ایستگاه چایخانه صلواتی را نداریم؛ همچنین اتوبوس ها نمی توانند برای جابجایی مردم در خدمت هیات های مذهبی قرار گیرند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، قدرت اله نوروزی با اشاره به اینکه در شرایط کرونایی به سر می بریم، اظهار کرد: بر اساس همین امر لایحه ای را آماده کردیم و هفته آینده به شورا ارایه می‌دهیم که بر اساس آن 500 میلیون تومان اقلام بهداشتی مرتبط با رعایت پروتکل های بهداشتی خریداری و به هیات ها کمک شود.     

وی با بیان اینکه امسال اجازه نداریم، مجوز ایستگاه چایخانه صلواتی صادر کنیم، گفت: همچنین اتوبوس ها نمی توانند برای جابجایی مردم در خدمت هیات های مذهبی قرار گیرند.  

شهردار اصفهان با اشاره به هفته دولت و دفاع مقدس، گفت: تا پایان سال، اصفهان پر از تحول در زمینه بهره‌برداری از دسترنج سه ساله شهرداری خواهد بود که یکی از این اقدامات ورود 80 دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی است.

استانداردسازی 10 ایستگاه پمپ گاز سی. ان. جی شهر اصفهان

وی در خصوص تعطیلی پمپ های گاز خودروها که باعث سختی کار تاکسی ها شده است، اظهار کرد: در سال 85 دستورالعملی برای استانداردسازی پمپ های سی ان جی در اصفهان ابلاغ شده است. با توجه به اینکه در سال 89، 13 ایستگاه پمپ سی ان جی راه اندازی اما ایمن سازی رعایت نشده بود، در سال 96 تصمیم به استانداردسازی هشت ایستگاه گرفتیم.

شهردار اصفهان افزود: در دی ماه 98 هم اقدامات برای استانداردسازی را شروع کردیم که افزایش قیمت بنزین گرایش به این پمپ ها را زیاد کرد و باید ضریب اطمینان را افزایش می دادیم؛ به همین خاطر 10 ایستگاه پمپ گاز سی ان جی شهر اصفهان را استانداردسازی کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز