خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل فرودگاه پیام:

با راه‌اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری،روند صادرات و واردات تسریع شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۳۲۷

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: با راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری، امور مربوط به صادرات و واردات در پیام تسریع شده است.

به گزارش ایلنا از البرز، نادر ثناگو مطلق اظهار داشت: پنجره واحد سرمایه گذاری با هدف تسهیل امور مربوط به صادرات، واردات و سرمایه گذاری وتمام مجوزهای فعالیت های خدماتی و نظارتی برای صادرکنندگان، وارد کنندگان و سرمایه گذاران در این منطقه راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه پنجره واحد از سال 94 در منطقه ایجاد شده اظهار داشت: فلسفه وجودی پنجره واحد  این بوده که دستگاه های مرتبط برای صادرات، واردات و سرمایه گذاری از جمله استاندارد، مخابرات، جهاد کشاورزی و بانک جهت ارائه خدمات به تجار و سرمایه گذاران در پیام مستقر شوند که این مهم به خوبی تحقق یافته است.

ثناگو مطلق افزود: در واقع پنجره واحد، درگاهی یکپارچه  برای متقاضیان داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری و همچنین وارد کنندگان و صادر کنندگان است که با ایجاد هماهنگی و انسجام بین دستگاه های اجرایی استان برای ، پاسخگویی متمرکز به متقاضیان و سرمایه‌گذاران  و با هدف ایجاد کسب و کار و توسعه آن، در کوتاهترین زمان ممکن ایجاد شده است.

ثناگو مطلق گفت: کاهش هزینه‌ها، صرفه جویی در زمان، سرعت بخشیدن به اظهار و ترخیص کالاها، افزایش شفافیت درآمدی و به طور کلی تسهیل در تجارت کالا  از جمله مزایای ایجاد پنجره واحد در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام است که موجب تسریع در روند سرمایه گذاری و کاهش بوروکراسی اداری برای صادرات و واردات در این منطقه شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز