خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان عنوان کرد:

حفاظت از آیین‌های مذهبی در عین صیانت از سلامت جامعه/ به شایستگی زنان توانمند هرمزگانی ایمان دارم

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۱۶۴

استاندار هرمزگان گفت: باید برای حفاظت از آیین های مذهبی‌مان مراسم سوگواری و عزاداری را انجام دهیم در عین حال باید به بهداشت نیز توجه داشته باشیم و از سلامت خود و خانواده های‌مان حراست به عمل آوریم.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فریدون همتی در نشستی با بانوان مدیرکل ادارات و دستگاه ها، که به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان در استانداری برگزار شد، بیان کرد: حضور بانوان و نقش آنان در بسیاری از مسائل، مهم و تاثیرگذار است و برنامه هایی که بخواهد در جامعه توسط مسئولان و نظام اجرا شود بانوان در پیاده کردن و به نتیجه رساندن آن نقش مهمی ایفا می‌کنند و حضور آنان در تصمیمات و برنامه ها و سیاست‌ها بسیار مهم است.

وی ادامه داد: در این مدتی که در استان هرمزگان مشغول به خدمت هستم مدیریت و توانمندی بانوان استان را شناخته ام، بانوان هرمزگان نشان دادند در هر جایگاهی که قرار گرفتند به خوبی و با دقت وظیفه شان را انجام داده اند، زنان هرمزگانی با صراحت، مدیریت، روحیه بالا و احساس مسئولیت امورات را به انجام می‌رسانند، آنچه ذکر شده جزو ویژگی زنان این استان بوده که ویژگی های بسیار خوبی است که نشان می دهد بانوان استان از فرهیختگی و توانایی بالایی برخوردارند.

همتی اضافه کرد: آنچه گفته شد این مسئله را قوت می بخشد که می توان برای اداره جامعه، بخشی از مسئولیت و اداره امورات را به بانوان سپرد و اطمینان داشت که نه تنها کمتر از آقایان حتی در برخی موارد بهتر از آن ها از عهده مسئولیت ها بر خواهند آمد، ما به این توانایی و شایستگی ها ایمان آورده ایم، برای نمونه خانم سلیمانی یکی از مدیران موفق استان است.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: اقداماتی که ایشان انجام داده بودند قابل مقایسه با استانهای دیگر در جایگاه خود نیست که این مسئله نشان دهنده تفکر، احساس مسئولیت و انگیزه این بانوی گرانقدر است که تبلور آن در شخص ایشان، کار و جامعه قابل مشاهده است که از سرکارخانم سلیمانی مدیر سابق کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان کمال تشکر را دارم،ایشان بازنشسته شدند اما اکنون در مسائل بانوان در کنار مدیرکل بانوان استانداری بایستی نقش آفرینی کنند، جا دارد از زحمات ایشان و خانواده محترمشان تشکر کنم.

فریدون همتی اظهار کرد: همچنین از سرکارخانم عبدی که عهده دار کار بسیار سخت و پیچیده ای شده اند، کاری شبانه روزی و  بیشتر مردانه است اما در این مدت کوتاه نشان دادند که با وجود این سازمان بزرگ و مسئولیت های سنگین به خوبی توانسته اند از عهده امورات بر آیند.

استاندار هرمزگان در ادامه با بیان اینکه در آستانه محرم هستیم و ان شا الله عزاداری همه مورد مقبول درگاه حق باشد، گفت: با توجه به اینکه عزاداری محرم امسال تحت تاثیر کرونا واقع شده است شما می توانید نقش خوبی در هدایت و فرهنگ سازی برای مردم در عزادری سالار شهیدان با رعایت اصول و قواعد بهداشتی باشید.

وی تصریح کرد: مدیران جدا از کار سازمانی به عنوان یک فرد فعال در اجتماع می توانند از طریق شبکه های مجازی و پیام هایی که رد و بدل می کنند و فعالیتی که در این شبکه ها دارند مردم را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم دعوت کنند تا از این طرق از سلامت خود و خانواده هایمان مراقبت کنیم.

همتی خاطرنشان کرد:  باید برای حفاظت و حراست از آیین مذهبی مان مراسمات سوگواری و عزاداری را انجام دهیم در عین حال باید به رعایت بهداشت هم توجه داشته باشیم و از سلامت خود و خانواده هایمان حراست به عمل آوریم.

به گزارش ایلنا، در پایان از سرکار خانم ناهید سلیمانی مدیر کل سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان  که به بازنشستگی نایل آمدند توسط استاندار هرمزگان قدردانی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز