خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری مازندران خبر داد:

دستگیری ۱۵ نفر از عوامل شهرداری و شورای شهر ساری و سلمانشهر به اتهام فساد اقتصادی

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۱۲۷

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: ۱۵ نفر از عوامل شهرداری و شورای ساری و سلمانشهر، به جرم اخذ رشوه، اختلاس و تضییع حقوق عمومی، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری مازندران، در حاشیه مراسم معارفه دادستان جدید شهرستان عباس آباد ، با اشاره به فعالیت دادگستری استان از آغاز سال برای تشکیل شعبه حوزه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی گفت: در پی شناسایی باند‌های فساد و اخلالگر در نظام اقتصادی با همکاری اداره کل اطلاعات استان، اطلاعات سپاه و حفاظت اطلاعات قوه قضاییه، عوامل فساد اقتصادی در شهرداری و شورای شهر ساری و سلمانشهر شناسایی شدند.

حجت الاسلام اکبری با بیان اینکه با پیگیری دو پرونده در شهرداری‌های ساری و سلمانشهر، بیش از ۱۵ نفر از عوامل با جرائم اخذ رشوه، اختلاس، تضییع حقوق عمومی شناسایی و دستگیر شدند، افزود: یکی دیگر از اقدامات دادگستری استان برخورد قاطع با هرگونه فساد اخلاقی و هنجارشکنی در سطح استان به ویژه غرب مازندران است.

رئیس کل دادگستری مازندران با تاکید بر اینکه رسیدگی به پرونده و برخورد با جرائم اخلالگران نظام اقتصادی، به صورت فوری و خارج از نوبت منطبق با موازین قانونی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: دستگاه قضا در برخورد با جرائم و مفاسد اقتصادی به ویژه مسئولان در سمت‌های اجرایی دولتی و عمومی هیچگونه مماشات و ملاحظه‌ای ندارد.

یادآور می‌شود، در مراسم تودیع و معارفه دادستان جدید شهرستان عباس آباد، از زحمات ۴ساله پارسا، دادستان سابق قدردانی و با حکم رئیس قوه قضائیه، مهدی مصطفی پور بعنوان دادستان جدید شهرستان عباس آباد منصوب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز