خبرگزاری کار ایران

هزینه ۱۳۶ میلیارد ریالی برای تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) تربت‌حیدریه

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۱۰۵

مدیر بیمارستان امام حسین (ع) تربت‌حیدریه گفت: بالغ بر ۱۳۶ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات چهارگانه این بیمارستان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تربت حیدریه، در ادامه مهدی رضایی مدیر بیمارستان امام حسین (ع) در نشست با اصحاب رسانه گفت: تاکنون بالغ بر ۱۳۶ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات چهار گانه این بیمارستان هزینه شده است و ۱۴۵میلیارد ریال نیز تفاهم‌نامه با وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی امضا شده است که از صندوق توسعه ملی قرار است پرداخت شود.

وی افزود: بیمارستان ۲۷۲ تختخوابی امام حسین (ع) با توجه به قرار گرفتن در کریدور  مهم شرق کشور که سالانه محل تردد میلیون ها مسافر است بخشی از نیاز مردم شهرستان  و منطقه را پاسخ می‌دهد.

مدیر بیمارستان امام حسین (ع) ادامه داد: با وصل شدن برق مجموعه و با توجه به شرایط کرونایی حاکم در جامعه اگر شرایط به سوی وخیم شدن اوضاع پیش برود میتوان از طبقات منفی یک و همکف این بیمارستان برای خدمات رسانی به بیماران کرونایی استفاده کرد.

حسین ابراهیمی پور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه نیز اظهار کرد: خبرنگاران نقش کلیدی در حوزه اطلاع رسانی دارند و بدون شک سازمان ها بدون همراهی خبرنگاران نمی توانند در اقناع و شفاف سازی افکار عمومی نسبت به خدمات و فعالیت های صورت گرفته خود اقدام موثری انجام دهند.

وی افزود: این روزها که بیماری کرونا همه ابعاد زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده است و فشار مضاعفی بر دوش کارکنان حوزه سلامت است، قطعا همراهی شما عزیزان در پیمودن این مسیر سخت یاور خوبی برای مدافعان سلامت خواهد بود.

سید امیر حسینی رئیس اداره منابع فیزیکی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه نیز گفت: با توجه به احداث بیمارستان آموزشی درمانی امام حسین(ع) و نیاز به ارتقا رشته های پزشکی در این دانشگاه پردیس دانشگاه با مساحت ۱۵ هکتار در حال ساخت است.

وی افزود: در حال حاضر ساختمان پیراپزشکی و مامایی و پرستاری با پیشرفت ۷۰ درصدی در زمینی به مساحت ۸ هزار و ۵۰۰متر مربع در حال ساخت است که امیدواریم با تامین اعتبار لازم هرچه سریعتر به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز