خبرگزاری کار ایران

گلایه مددجویان بهزیستی خراسان رضوی از عدم افزایش مستمری اول و تبصره ۱۴

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۰۹۸

فعال حوزه معلولان و مددجویان سازمان بهزیستی و کمیته امداد گفت: مددجویان تحت پوشش بهزیستی به دلیل عدم افزایش مستمری اول از اعتبارات جاری و افزایش مستمری تبصره ۱۴ اعتراض و گلایه دارند.

اسماعیل محمدیانی نسب در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در مشهد  گفت: از سال ۹۸ با اعتراضات نامه‌نگاری و مطالبه‌گری از مقام معظم رهبری، رئیس جمهور، قوه قضائیه، مجلس شورای اسلام، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، و سازمان برنامه و بودجه موفق شدیم در سال ۹۹ مستمری مددجویان رو مبلغ بسیار کم و اندکی افزایش دهیم، ولی این افزایش برای هردو مستمری مددجویان کمیته امداد اعمال شده و با مابه‌التفاوت چند ماه معوقه به حساب مددجویان کمیته امداد واریز شده است.

محمدیانی نسب گفت: این افزایش برای هیچکدام از هردو مستمری مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی اعمال نشده و مستمری و افزایش مستمری مرداد ماه ۹۹ هم هنوز واریز شده است.

وی گفت: افزایش مستمری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد تبصره ۱۴ نیز در مردادماه سال جاری با افزایش 15 درصدی به حساب آنها واریز شده و مابه التفاوت آن نیز به زودی به حساب آنان واریز خواهد شد.

فعال حوزه معلولان و مددجویان سازمان بهزیستی و کمیته امداد گفت: مددجویان سازمان بهزیستی  بابت نابرابری و بی توجهی به دلیل عدم افزایش مستمری از اعتبارات جاری و تبصره ۱۴ بسیار معترض و سردرگم هستند.

محمدیانی نسب گفت: سازمان برنامه و بودجه از پرداخت بودجه فقر مطلق ۹۹ سرباز میدارد و این بودجه را پرداخت نمی کند، ما از رئیس مجلس شورای اسلامی و تمام نمایندگان مجلس درخواست داریم که این بودجه را پرداخت کنند و مستمری مددجوهای هردو نهاد حمایتی را رقم قابل توجهی را افزایش دهند و زودتر همانند مددجویان کمیته امداد ، مستمری مددجویان سازمان بهزیستی را نیز افزایش دهند.

وی گفت: در این شرایط سخت و تورم افسارگسیخته این مبالغ اصلا دردی از مددجویان را درمان نمی‌کند و باید حدود ۶۰ درصد مستمری افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز