خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار سمنان مطرح کرد:

کاهش 49 درصدی سوانح رانندگی درون شهری استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۸۴۰

معاون‌هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: کاهش ۴۹ درصد سوانح رانندگی درون شهری در استان سمنان از ابتدای فروردین ۹۹ تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، نشان از تلاش شهرداری ها، پلیس راهور و دیگر مسئولان در رفع مشکل ترافیکی استان دارد.

به گزارش ایلنا سمنان، منوچهر فخری روز پنجشنبه در نشست شورای ترافیک استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: در سال‌های گذشته ۵۹ نقطه حادثه خیز درون شهری در استان سمنان وجود داشت که با برنامه ریزی شهرداری های استان و پیگیری معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان این رقم‌ اکنون به ۲۵ مورد کاهش پیدا کرده است.

وی خاطر نشان کرد: اولویت کاری شهرداری‌های استان در سال جاری رفع نقاط حادثه خیز در جاده های درون شهری استان باشد و امسال یکی از معیارهای عملکرد شهرداری ها رفع مشکلات ترافیکی خواهد بود.

فخری اضافه کرد: اقدام‌هایی از سوی شهرداری‌ مهدیشهر برای رفع سه نقطه حادثه خیز این شهر انجام شد که این روند مطلوب برای افزایش رفاه شهروندان ادامه یابد.

وی گفت: اقدام‌هایی از سوی شهرداری‌های سمنان و دامغان در راه‌اندازی مرکز کنترل ترافیک انجام شد و تکمیل این طرح برای انجام کنترل ترافیکی از سوی پلیس راهور در دستور کار قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: شهرداری های دامغان ، مهدیشهر و میامی در جلسه آینده شورای ترافیک استان گزارش‌هایی را در ارتباط با رفع نقاط حادثه خیز شهرهای تحت مدیریت خود ارائه خواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز