خبرگزاری کار ایران

رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه:

پیست چند منظوره اتومبیلرانی استان کرمانشاه تا پایان سال افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۸۳۸

رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه از راه اندازی پیست اتومبیلرانی استان کرمانشاه تا پایان سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، محمد جواد کرانی رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه در مراسمی که بمناسبت هفته خبرنگار برگزار شد، گفت: با تامین اعتباری که توسط فدراسیون اتومبیلرانی و پیگیری های استانداری و هیأت صورت گرفته است بزودی مناقصه ساخت پیست اتومبیلرانی استان برگزار خواهد شد و این پیست تا پایان سال آماده بهره برداری است.

وی تصریح کرد اعتبار تخصیص داده شده به این پروژه حدود دو نیم میلیارد و سیصد میلیون تومان است که در سال گذشته تصویب شد  .

کرانی افزود: طبق نظر کارشناسان و با توجه به اینکه راه اندازی پیست های مسابقه ای اتومبیلرانی و موتورسواری پیچیده نیست می توانیم آن را کمتر از ۶ ماه راه اندازی و آماده مسابقات کنیم.

رئیس هیأت اتومبیلرانی خاطر نشان کرد: که این پیست تمامی لازمه  یک پیست های استاندارد را دارا است و امیدواریم پس از راه اندازی بتوانیم مسابقات ملی و بین المللی را در آن برگزار کنیم .

کرانی تصریح کرد: ۵ هکتار زمین در دهکده در اختیار هیأت قرار گرفته است و امیدواریم که تمام کمیته های مختلف هیأت را به محل پیست انتقال دهیم تا تمرکز بیشتری بر برگزاری دوره های تمرینی و مسابقات داشته باشیم.

محمد جواد کرانی در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به کم کاری های صورت گرفته در زمینه فعالیت بانوان گفت ، قبول داریم در زمینه برگزاری مسابقات بانوان کم کاری های داشته این اما تا جایی که در توانمان بوده به بانوان توجه داشته این و در همین راستا قهرمانانی نیز در سطح کشوری در رشته اسلالوم داریم و حتی مربیان خوبی را در بین بانوان استان داریم اما تلاشمان را برای حضور هرچه بیشتر بانوان در رشته های مختلف بکار خواهیم بست.

کرانی افزود: در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان بیش از ۶۰۰ ورزشکار فعالیت دارند که نسبت به سال ۹۷ رشد ۴۰ درصدی داشته است و با توجه به اینکه علاقمندان فراوانی به این رشته در استان وجود دارد قطعا این تعداد در سالهای آتی بسیار بیشتر خواهد بود.

محمد جواد کرانی با اشاره به اهداف اصلی تشکیل فدراسیون جهانی اتومبیلرانی و همچنین فدراسیون در کشور و هیأت ها در استانها گفت : هدف اصلی و شعار اصلی این رشته ارتقا سطح مهارت رانندگی در بین مردم است و ما هم با همین هدف قصد داریم تا انرژی جوانان را در پیست‌های مسابقه تخلیه کنیم و از آنها بجای گاز دادن در خیابانها و ایجاد مزاحمت و خطر  برای  خود و دیگر شهروندان قهرمانان ملی و بین المللی بسازیم که خوشبختانه جوانان بسیاری به این رشته علاقمند هستند.

وی افزود: در همین راستا تفاهم نامه همکاری با استانداری و فرماندهی انتظامی استان بسته ایم تا کلاس‌های افزایش مهارت رانندگی را بطور رایگان به شهروندان علاقمند آموزش دهیم.

در پایان این نشست ضمن قدردانی از زحمات خبرنگاران حوزه ورزش با اهدا هدیه و لوح تقدیر قدردانی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز