خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

ایجاد بسترهای توسعه و رونق تولید البرز را وظیفه خود می دانیم/اگر با جدیت پیگیری می شد، شهرک صنفی شیخ آباد از سال 82 بلاتکلیف نمی ماند

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۸۳۳

نماینده عالی دولت در استان البرز با عنوان اینکه مقتدرانه پای کار ایستاده ایم تا فعالیت در شهرک صنفی صنعتی شیخ آباد رونق بگیرد، گفت: به طور قطع روند تحقق تعهدات در این شهرک را به جد دنبال می کنیم و نظارت و بررسی های میدانی را به صورت مستمر خواهیم داشت.

به گزارش ایلنا از البرز، شهبازی در بازدید از شهرک صنفی و صنعتی شیخ آباد و بررسی آخرین اقدامات برای ارتقا زیرساخت های این شهرک، با اشاره به اینکه قدرشناسی فعالان این شهرک برای اقدامات صورت گرفته زیباست، افزود: ولی ما بعنوان مسئولان این استان وظایف خود را برای این شهرک که از سال 82 بلاتکلیف مانده بود، انجام دادیم.

وی ادامه داد: اگر کاری غیر از ماموریت ها و مسئولیت های خود انجام دادیم، شایسته تقدیر هستیم.

شهبازی گفت: بسیاری از موضوعاتی که منجر به معطل ماندن فعالیت در این شهرک شده بود، سال های گذشته با پیگیری های جدی حل می شود ولی تمامی موانع تجمیع شده و این وقفه طولانی مدت پیش آمد.

وی افزود: در شرایط فعلی ظرف یک هفته اقداماتی انجام شد که صنوف این مجتمع سال ها به دنبال تحقق آن بودند ولی جای سئوال دارد که چرا در ادوار گذشته این چنین بسیج مسئولان برای حل موانع شکل نگرفت؟

استاندار البرز اضافه کرد: هزار و 700 واحد صنفی در این شهرک مستقر هستند که برای حداقل 6 هزار نفر اشتغال ایجاد می کند پس چرا پیگیری لازم برای رفع موانع و گره‌گشایی نشد؟

وی گفت: زمان مسئولیت ها بسیار کم است و باید در نظر داشته باشیم که در این زمان اندک باری از دوش مردم برداریم و با فهم و درک مشترک به کسب رضایتمندی مردم بپردازیم.

شهبازی افزود: مسئولیت پذیری تمامی مدیران استان و همچنین شهردار کرج برای اقدام در جهت ارائه خدمات به شهرک شیخ آباد قابل تقدیر است.

وی عنوان کرد: ایجاد یک خانه بهداشت با حمایت دانشگاه علوم پزشکی برای این شهرک ضرورت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز